Beantwoord

Het is vervelend dat bij series de informatie niet klopt bij het terug kijken. SVP aanpassen

  • 2 April 2019
  • 3 reacties
  • 70 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +1
Hallo,

Ik neem aan dat jullie, hier op het forum, daar ook last van hebben. Wij kijken veel series, ook seizoenen die wat ouder zijn. Het is voor ons vervelend dat de informatie, wat bij de aflevering staat niet klopt. Voorbeeld: Gisteren NCIS LA terug gekeken Seizoen 10 afl. 10. Daarna komt Elementary, ook die heb ik terug gekeken. Dan staat er Elementary Seizoen 10 afl. 10 met het commentaar van de aflevering van Elementary. Dan kan dus niet want Elementary is pas bij Seizoen 6. Als je dan Elementary aan het kijken bent. Je kijkt eerst dus 5 min naar NCIS LA, dan begint Elementary. Als je dan stop zie je pas bij de informatie over de aflevering Seizoen 6 afl. 9 staan.

Dit wil ik graag aangepast hebben.
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 3 April 2019, 13:29

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @MelskeH . Ik begrijp dat dit erg vervelend is en dat je dit graag anders ziet. Ik zal dit intern doorzetten als verbeteridee. Ik kan niet beloven dat dit gewijzigd kan worden. Mijn collega's gaan verder uitzoeken of het mogelijk is. Bedankt voor het doorgeven. ☺️
Reputatie 3
Badge +1
Goedemiddag @MelskeH . Ik begrijp dat dit erg vervelend is en dat je dit graag anders ziet. Ik zal dit intern doorzetten als verbeteridee. Ik kan niet beloven dat dit gewijzigd kan worden. Mijn collega's gaan verder uitzoeken of het mogelijk is. Bedankt voor het doorgeven. ☺️

Het is al fijn dat dit opgepakt wordt 😉

Goedemiddag @MelskeH . Ik begrijp dat dit erg vervelend is en dat je dit graag anders ziet. Ik zal dit intern doorzetten als verbeteridee. Ik kan niet beloven dat dit gewijzigd kan worden. Mijn collega's gaan verder uitzoeken of het mogelijk is. Bedankt voor het doorgeven. ☺️Het is al fijn dat dit opgepakt wordt ;-)


Ben ik mee eens, alleen spreekt er een ongelovelige onmacht uit. Er wordt eigenlijk gezegd dat het mogelijk is dat KPN geen management heeft, die het product goed werkend kan maken.

Reageer