Beantwoord

het kpndoos

• 13 maart 2014
  • 3 reacties
  • 2203 keer bekeken

Geachte heer mevrouw ik had dinsdag contact opgenomen met juliie en die avond tussen 18.00 21.00

zo er iemand komen om de oude doos mee te nemen en nieuwe teruggeven maar er is niemand gekomen

icon

Beste antwoord door gbtarhan 14 maart 2014, 17:58

G Das Tarhan

j*********

****** Maassluis

06********

17 maart maandag  2014 tussen 18.00 en 21.00

Note:
Bericht bewerkt door Admin in het kader van het privacybeleid op het Forum.

Bewerkte gegevens opgeslagen ter verwerking door KPN.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Hallo gbtarhan,

Wat vervelend om te horen dat de afspraak niet goed gegaan is.

Er zijn twee dingen die we kunnen doen om het op te lossen. We kunnen een nieuwe ophaalafspraak maken, of je kan de doos kosteloos retour sturen via het volgende antwoordnummer:

Serviceretouren KPN

Antwoordnummer 10119

2400 VB Alphen aan de Rijn

Mocht je kiezen voor een ophaalafspraak, dan ontvang ik graag in een privébericht je postcode, huisnummer, contractnaam en 06-nummer. Daarnaast hoor ik graag van je welke dag en dagdeel jou het beste uitkomt.

Met vriendelijke groet,

Martin

G Das Tarhan

j*********

****** Maassluis

06********

17 maart maandag  2014 tussen 18.00 en 21.00

Note:
Bericht bewerkt door Admin in het kader van het privacybeleid op het Forum.

Bewerkte gegevens opgeslagen ter verwerking door KPN.

Reputatie 2
Badge +1
Hallo gbtarhan,

Bedankt voor het doorgeven van je gegevens. Ik kan niet direct verklaren waarom het apparaat niet omgeruild is. Ook is mij niet helemaal duidelijk om welk apparaat het gaat. Volgens mijn gegevens neem je enkel Digitenne van KPN af. Als de Digitenne-ontvanger omgeruild moet worden, dan ontvang ik graag het typenummer van de Digitenne-ontvanger van je.

Zou je aanvullend ook door kunnen geven op welke dag en welk dagdeel (ochtend, middag, of avond) je wenst dat het apparaat omgeruild wordt?

Met vriendelijke groet,

Martin

Reageer