Beantwoord

Het opnemen pakket.

• 18 september 2013
  • 7 reacties
  • 4386 keer bekeken

Alvorens ik het opnemenpakket activeer wil ik graag weten of ik reeds gemaakte opnames op de HD van de TV ontvanger nog wel kan bekijken. Ik begrijp dat de HD voor opnemen niet meer benaderbaar is als het opnemenpakket actief is.

Er is vast wel iemand die dit weet....

icon

Beste antwoord door Jorn 19 september 2013, 15:14

Hallo Pieter,

Wanneer je het Opnemen Pakket activeert, maar wel de tuner met harde schijf behoudt, dan blijven reeds opgenomen programma's intact op de harde schijf en blijven benaderbaar. 

Het is echter wel zo dat opnames die je maakt nadat het Opnemen Pakket geactiveerd is in de cloud worden opgenomen. De opnames op de harde schijf zullen niet in de cloud opgenomen worden. 

Met vriendelijke groet,

Jorn

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 3
Badge
Hallo Pieter,

Wanneer je het Opnemen Pakket activeert, maar wel de tuner met harde schijf behoudt, dan blijven reeds opgenomen programma's intact op de harde schijf en blijven benaderbaar. 

Het is echter wel zo dat opnames die je maakt nadat het Opnemen Pakket geactiveerd is in de cloud worden opgenomen. De opnames op de harde schijf zullen niet in de cloud opgenomen worden. 

Met vriendelijke groet,

Jorn

Vervelend dat in de recalme campagne van KPN dit niet goed wordt uitgelegd.

Je krijgt een leuke mail. U heeft NU DE KANS om gratis over te stappen. Tot je het mini kastje ziet. Dan realiseer je je dat je weer in het ootje bent genomen. Er wordt van alles uitgelegd maar niet dat de opnames naar de CLOUD gaan en dat je na 6 maanden gewoon 5 Euro per maand meer kwijt bent als je opnames wilt blijven maken. Je hoeft niets te doen hoor. Die 5 Euro gaan ze keurig netjes afschrijven.

Reputatie 7
Als je die mail hebt gehad omdat je een oude hard disk ontvanger (ouder dan de 1963) hebt en daarmee geen gebruik kon maken van Begin gemist, heb ik begrepen dat je het Opnemen pakket "levenslang" gratis zou krijgen.

Je zou bedoelen ouder dan 1853, want zowel de 1960 en 1963 hebben geen begin gemist functie.

Reputatie 7
Badge +16
Er is wel een firmwareupdate voor de 1963 uitgerold met Bgin Gemist, maar die is voorlopig weer stopgezet.

Reputatie 7
Precies en daarom weet ik op dit moment niet of de actie ook voor gebruikers van de 1963 geldt.

Badge
Ik had de VIP 1960. Die is afgelopen woensdag omgeruild. Opnemenpakket is levenslang gratis, staat in de mail en heb ik ook nog telefonisch geverifieerd.

Reageer