Beantwoord

Hindi pakket nog steeds niet zichtbaar

  • 9 September 2019
  • 9 reacties
  • 249 keer bekeken

Badge
Ik heb donderdag via telefoon Hindi pakket aangevraagd en ik heb ook bevestigen gekregen via mail en mevrouw zei je kan vanaf morgen ( dus vrijdag) Hindi kanaal zien maar helaas ik kon tot zaterdag ook geen kanaal zien en daarna ik heb weer contact genomen met klantenservice en deze keer mevrouw zei" duurt tussen 48 uur tot 72 uur dus je moet wachten komt vanzelf maar helaas gisteren tot 18.00 uur ook 72 uur al voorbij maar ik kon geen televisie zien. Wat belachelijk is, ik heb net ( maandag)om 10.30 weer geprobeerd maar er staat nog steeds geen Hindi pakket. Wat is dat? Is dat jullie servies? Hoe lang moet ik nog wachten? Als ik binnen 1 uur geen televisie krijg dan hoef niet meer, dan ik ga ergens ander, er zijn genoeg providers en ik kan makkelijk overstappen. Groetjes
icon

Beste antwoord door Dennis Schreve 9 September 2019, 15:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Badge
Services verbeteren. Slecht servies. Niet blij
Reputatie 7
Badge +9
Goedemorgen wel kom op het forum. Rattujeet. heeft u de decoder ook een Rezet gegeven..met het aan en uit knopje misschien lukt het dat u het gewenste programma wel krijgt 😉 het knopje op de achter kant van de decoder
Reputatie 7
Badge +22
Beste @Rattujeet

Wat vervelend dat het Hindi-pakket nog niet werkt, wat Cornelis al aangeeft is even de TV ontvanger achterop even uitzetten, en na 10 seconden weer aan te zetten. Hopelijk werkt dan je Hindi-pakket wel. Laat het even weten of het gelukt is?
Badge
Hai, ik heb gedaan wat jullie zei maar nu gaat niet verder. Ik heb zelf paar keer geprobeerd maar doet helemaal niet,. Ik stuur jullie foto..Wat nu?

Reputatie 7
Badge +22
Dit is vreemd @Rattujeet zou je dit eens door kunnen nemen:


Werkt dit niet, dan moet je zeggen dat ie "nieuwe software moet ophalen."
Hoi @Rattujeet . Wat een vervelende samenloop van omstandigheden. Is het ondertussen allemaal gelukt?
Badge
Ggelukkig doet het wel ook Hindi pakket.
Reputatie 7
Badge +22
Ggelukkig doet het wel ook Hindi pakket.
Wat fijn dat het weer werkt @Rattujeet, heeft mijn tips daar aan bij gedragen? 😉
Fijn om te lezen, @Rattujeet . Voor andere vragen weet je ons te vinden!