Beantwoord

History 2 toevoegen

• 22 juli 2016
  • 3 reacties
  • 699 keer bekeken

aangezien Syfy ook is vervallen, zou ik heel graag History 2 in het pakket willen.
icon

Beste antwoord door Koen_1 23 juli 2016, 11:02

Hoi elenie, welkom op het forum! Bedankt voor je input! De zender History 2 lijkt mij persoonlijk ook een waardevolle toevoeging. Ik geef je suggestie intern door. Hopelijk wordt de zender bij een volgende zenderpakket wijziging toegevoegd 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi elenie, welkom op het forum! Bedankt voor je input! De zender History 2 lijkt mij persoonlijk ook een waardevolle toevoeging. Ik geef je suggestie intern door. Hopelijk wordt de zender bij een volgende zenderpakket wijziging toegevoegd 🙂
Reputatie 7
Zodra moedermaatschappij A & E dit beschikbaar stelt kan het gerealiseerd worden. Vooralsnog geven ze geen versie door voor het vaste land van Europa.
Er is alleen een versie voor Scandinaviƫ en een voor het Verenigd Koninkrijk (Ierland/Schotland/Engeland).
Zolang A & E het niet verder voor Europa beschikbaar stelt kunnen wij allemaal, en de providers in het bijzonder, op het hoofd gaan staan maar komt het er niet. 😞
Reputatie 7
Badge +13
Hoi elenie, welkom op het forum! Bedankt voor je input! De zender History 2 lijkt mij persoonlijk ook een waardevolle toevoeging. Ik geef je suggestie intern door. Hopelijk wordt de zender bij een volgende zenderpakket wijziging toegevoegd :)

Helemaal met je eens en dan natuurlijk wel in HD (liefst HD glas).
Maar zoals Peter aangeeft, mogen wij hem in Nederland nog niet bekijken.
Hopelijk komt hij snel in Nederland beschikbaar.

Reageer