Beantwoord

HMB 2260 reageert traag

  • 27 January 2020
  • 6 reacties
  • 573 keer bekeken

Hallo,

ik heb interactive TV met een ontvanger van Arcadyan Model HMB 2260.

Deze reageert ontzettend traag op de afstandsbediening, al maanden lang en vooral in de namiddag en avond. Ik heb uiteraard alles al ontelbare malen geherstart, de batterijen zijn ok maar het probleem blijft.

Wat is de oplossing?

Gr, Adri

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

icon

Beste antwoord door PeterG 27 January 2020, 13:22

Bekijk origineel

6 reacties

@A3-e 

Ik neem gezien je tekst aan dat je de Arcadyan al eens minimaal 30 seconden uit hebt gezet met de schakelaar op de achterkant. Jammer als dat niet geholpen heeft. Hier helpt dat altijd als de bediening om de paar maanden stroperig wordt.

Soms zijn er andere storende factoren, zoals (licht)sensoren op een televisie.

Zet de ontvanger eens iets verder van de tv of
Leg er een boek op en laat deze 2 cm uitsteken… werkt het dan wel?

Jazeker Peter, vorige maand behangen en toen is de stekker er zeker een dag uit geweest.

Ik heb nu alles weer gereset maar moet tot vanavond wachten of het echt goed werkt.

Ik laat weer van mij horen, bedankt

Adri

Reputatie 7
Badge +9

dat was bij ons ook het geval ikzelf heb hem een hardere Rezet gegeven de HMB 2260 nu weer goed. afwachten maar hij werkten zeer traag op de afstand bediening. 🤔

Reputatie 7

Hey @A3-e, welkom op het KPN forum. Super irritant is dat, je wilt natuurlijk wel een beetje vlot kunnen zappen. Heb je Peter zijn advies opgevolgd? Ik ben erg benieuwd naar het resultaat. Laat je het ons weten? 

Dag allen,

Ik heb mijn software ook gereset, boek erop en wat verder weg van de tv en het lijkt veel beter. Maar ik heb bijna geen TV gekeken de laatste dagen dus ik moet nog even goed testen voordat ik een definitief oordeel vel.

 

Adri

Reputatie 7

Bedankt voor het delen van je (voorlopige) ervaring, @A3-e. We horen later graag weer van je. Hopelijk blijft het positief, ga ik wel vanuit :) 

Reageer