Beantwoord

Hmb2260 gaat niet aan

  • 15 August 2019
  • 11 reacties
  • 276 keer bekeken

Hmb 2260 pas 2 maanden. Geeft alleen 8888 op display.
Kan niet resetten.
Hoe kan ik vervanging aanvragen?

Tevens belachelijk dat nummer 0800 0402 bija nergens te vinden is. En probeert je alleen via vragenlijst / chatbot af te schepen.
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 21 August 2019, 10:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +9
goedemiddag wel kom op het forum. Jhjkempen. heeft u het stroom er af gehaald dat wil nog wel eens helpen ongeveer half minute en dan weer aan zetten ik hoop voor u dat het goed komt of anders wachten op iemand van de webcare mede werkers die helpen u graag daar ook mee 😉👍
stroom is er al diverse keren af geweest. komt ook geen signaal binnen op de TV.

Zover ik kan zien heeft deze STB geen hardware matige knop voor een reset?
Reputatie 7
Badge +9
Dan is het afwachten op een webcar medewerker. Beste jhjkempen die helpen u daar graag mee👍😉
Reputatie 7
Badge +24
Hoi J, welkom hier.

Dan is het afwachten op een webcar medewerker. Beste jhjkempen die helpen u daar graag mee👍😉

Dat ben ik, hoi. 😁

Mag ik vragen hoe de ontvanger is aangesloten op de Experiabox? Rechtstreeks met een kabel? Of met de witte adapters?

Zou je ook je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
profiel aangevuld.

Was bekabeld aangesloten.

Apparaat aantal dagen uit gehad en weer eens aangezet nu doet die het weer...
Fijn om te lezen dat hij weer werkt. Je kunt het apparaat trouwens resetten door naar instellingen te gaan en vervolgens 2 keer op de gele knop te drukken.
Dat lijkt me nu niet wenselijk maar mocht de storing terugkeren is het verstandig om dit nog even te doen. Als het daarna blijft storen wil ik dat graag weten. Dan kunnen we overwegen om deze tuner te vervangen.
Vermoedelijk verkeerde source (invoerkanaal) geselecteerd. Dit kun je wijzigen met de AB van zowel de TV als de TV ontvanger (KPN kastje).
verkeerd invoerkanaal was het zeker niet; display bleef op 8:8:8:8 hangen en op de HDMI poort van de TV was geen signaal te zien dat de STB aan het opstarten was.

Ben benieuwd of die nog eens in storing gaat; wegens stroom gebruik gaat hij ook dagelijks uit. (waardeloos standby gebruik!)
Reputatie 3
Badge
8:8:8:8 is een opstartmelding, hij vraagt dan om invoer. Als het toch weer terugkomt, kun je dan een foto plaatsen van de melding die je op beeld ziet?
Reputatie 7
Badge +9
Goede middag wel kom op het forum. Ikzelf vind het niet verstandig. Om de decoder helmaal uit te zetten. want in de nacht worden update gedaan. en als u hem van het stroom af te haalt .en weer aan zet gaat hij update .zo veel stroom op staanbij vraag hij niet zo veel stroom( 0.3 ) ONGEVEER .met vriendelijke groet Cornelis48
De kastjes zijn gemaakt om aan te laten staan. Er is stroomverbruik maar dat valt mee. Uiteraard is het je goed recht om het kastje 's nachts uit te zetten en het kan op zich geen kwaad. Je zult wel meer kans op storing krijgen, omdat het kastje dan een aantal processen door moet die normaliter al ingeladen zijn. Dat kan wel eens storen.