Beantwoord

Hoe Draadloze Verbindingsset retour te sturen?

  • 21 June 2019
  • 7 reacties
  • 525 keer bekeken

Ik had dezelfde vraag. Blijkt namelijk wel een hele lange kabel bij de tv ontvanger te zijn geleverd. En die volstaat. Kreeg de verbindingset zonder retourticker geleverd. En Nu? Alvast bedankt voor jullie antwoord. Marcel

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Marina_ 21 June 2019, 14:10

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo Marcel,

Je kunt de verbindingsset ook in een eigen doos stoppen en gratis naar dit adres sturen:

KPN
Antwoordnummer 10119
2400 VB Alphen aan den Rijn

Deze doos geef je af bij een PostNL locatie. Bewaar het verzendbewijs, dat je krijgt.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @mabo333 welkom hier! Ik haak hier even op in. Het is namelijk niet verstandig om het te retourneren naar dit antwoordnummer. Dit is een antwoordnummer voor het retourneren van huur apparatuur. Dat is bij een draadloze verbindingsset niet het geval. Draadloze verbindingssets zijn in de meeste gevallen gekocht. Waarom wil je jouw adapters retourneren? Op de Draadloze verbindingsset zit een retour termijn van 14 dagen. Om aanspraak te maken op terugbetaling, moeten de adapters binnen 14 dagen na bestelling geretourneerd in één van onze winkels op vertoon van je aankoopbewijs. Mocht je er nog vragen over hebben, laat het mij vooral weten 🙂
Bedankt beide. Ik heb gebeld met ceva logistic .die zeiden het te sturen naar Leidschendam.
Ik wil ze retourneren omdat blijkt dat het niet mogelijk is te gebruiken .
Mvg marcel
Ik wil mijn verbindingsset ook retour sturen. Alleen omdat ik hem samen met mijn 2e tv ontvanger heb besteld zit er geen aankoopbewijs bij. Als ik moet wachten op mijn rekeningafschrift ben ik over de wachttijd van 14 dagen heen en in mijn mail heb ik ook geen aankoopbewijs gekregen. Dus wat te doen?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Roy-Versteegt, Je kunt ook de bevestiging van de wijziging van je abonnement meenemen. Als het goed is staat hier ook op dat je een draadloze verbindingsadapter hebt gekocht. Volgens onze website hoort er ook een retoursticker bij de bestelling van je DVS te zitten. Heb je die niet meer of zit deze er niet in. Neem dan contact op met de klantenservice van Ceva Logistics
Inmiddels heb ik op eigen kosten de verbindingsset retour gestuurd naar CEVA logistics afgelopen zondag (11-08-19). Dit omdat ik anders over de bedenktijd heen zat van 14 dagen. Heb hier alleen nooit vanuit CEVA of KPN een bevestiging over ontvangen. Hoe weet ik dat deze is ontvangen en de kosten zijn gereduceerd? Mvg Roy Versteegt
Hoi @Roy-Versteegt, Je kunt ook de bevestiging van de wijziging van je abonnement meenemen. Als het goed is staat hier ook op dat je een draadloze verbindingsadapter hebt gekocht. Volgens onze website hoort er ook een retoursticker bij de bestelling van je DVS te zitten. Heb je die niet meer of zit deze er niet in. Neem dan contact op met de klantenservice van Ceva Logistics
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Roy-Versteegt, Aangezien je op 31 juli al een bericht hierover heb gestuurd, zit je op 11-08 al over de bedenktijd heen. Hoe het nu in zijn werk gaat met de kosten durf ik nu niet te zeggen. Je hebt over het retourneren wel contact gehad met Ceva zoals ik aangaf in mijn vorige bericht?

Reageer