Beantwoord

hoe kan ik deelnemen aan de test APP voor de LG smart tv

  • 7 July 2019
  • 7 reacties
  • 535 keer bekeken

Sinds de iTV APP een upgrade heeft ondergaan en nu enkel beschikbaar is voor Samsung smart tv, krijg ik een foutmelding bij mijn LG smart tv bij het openen van de APP die naar mijn test user code vraagt. Aangezien tv kijken via Google Chrome inetractievetv.nl het beeld nooit laadt en blijft hangen bij het klikken op de titel van het tv programma ( soms krijg ik heel even beeld) en alles wel werkt vanaf mijn iPad , wil ik graag de APP op mijn LG smart tv uittesten tot de finale APP wordt uitgebracht " later" dit of volgend jaar?
icon

Beste antwoord door Joran 8 July 2019, 15:51

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Beste @Isa Vdb

Helaas kun je niet deelnemen aan de ITV app op je SmartTV, de app is alleen nog maar voor Samsung TV's.
Het is dan ook geen testpilot van de app, op 2 onderstaande pagina's kun je er meer over lezen:
Ik hoop je zo genoeg te hebben geïnformeerd, en op deze topic kun je een reactie achter laten.
Reputatie 7
Badge +28
Er loopt wel een testversie van de app voor LG TV's maar die is voor KPN medewerkers bedoeld. De app lijkt een tijdje per abuis open te hebben gestaan voor iedereen maar dat was nog wat te voorbarig. Ik weet niet wanneer de app officieel uitkomt @Isa Vdb, maar de testen lopen voorspoedig. Ik ga er voorzichtig van uit dat het later dit jaar gaat worden.
Reputatie 7
Badge +22
Er loopt wel een testversie van de app voor LG TV's maar die is voor KPN medewerkers bedoeld. De app lijkt een tijdje per abuis open te hebben gestaan voor iedereen maar dat was nog wat te voorbarig. Ik weet niet wanneer de app officieel uitkomt @Isa Vdb, maar de testen lopen voorspoedig. Ik ga er voorzichtig van uit dat het later dit jaar gaat worden.
@Joran wanneer komt de app ook beschikbaar voor andere merken tv’s? 🤔
Reputatie 7
Badge +28

@Joran wanneer komt de app ook beschikbaar voor andere merken tv’s? 🤔


Weet ik niet Dennis. De Samsung app is uit, de LG app wordt getest en verder nieuws is er nog niet. Ik denk dat de volgende merken worden bepaald als de LG app klaar is.
Reputatie 7
Badge +22

@Joran wanneer komt de app ook beschikbaar voor andere merken tv’s? 🤔Weet ik niet Dennis. De Samsung app is uit, de LG app wordt getest en verder nieuws is er nog niet. Ik denk dat de volgende merken worden bepaald als de LG app klaar is.

Oké duidelijk, wat wachten het maar af. 😉

is er al meer bekend over de app op LG tv’s

Reputatie 7
Badge +28

Welkom @ErikJeu! Er is nog geen nieuws. Als we de app uitbrengen voor LG TV's laten we dat uiteraard weten in nieuwsbrieven. Wij laten het ook weten in dit topic: [url=https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/itv-kijken-zonder-kastje-en-kabels-met-de-kpn-smart-tv-app-470868]iTV kijken zonder kastje en kabels met de KPN Smart TV app[/url]

Reageer