Beantwoord

Hoe kan ik gebruik maken / inloggen op de gratis Ziggo Sport Totaal GO app

  • 7 May 2021
  • 2 reacties
  • 1967 keer bekeken

 Ik heb ziggo sport als aanvullend pakket aangeschaft. Hierbij staat vermeld dat je dan ook via de gratis Ziggo Sport Totaal GO app kan kijken, zelfs onderweg, in heel de EU. Ik heb deze app geinstalleerd en ben ingelogd, maar als ik live wil kijken komt er een bericht te staan dat ik dit aanvullend voor € 9,99 per maand moet aanschaffen. Volgens jullie beschrijving is dit gratis, hoe kan ik dit wel laten werken?

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 8 May 2021, 08:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Op welke pagina staat dat je de app van ziggo hiervoor moet gebruiken? (Zou zomaar kunnen hoor) 

Ook ik heb het ziggo pakket en als ik dit onderweg wil kijkende ik dit via de iTV app van kpn.

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @mcramer ,

Je kunt inderdaad gratis gebruik maken van de Ziggo Sports Totaal Go app. 
 

Hoe kan je je aanmelden?


Dit gaat via de Ziggo Sport Totaal Go website en kan op twee manieren:

Manier 1: Via "Inloggen"
Selecteer onder "Inloggen" KPN in het dropdown menu, vul je abonnementsnummer en pincode in en rond de registratie af.

Manier 2: Via "Nieuw bij Ziggo Sport Totaal Go"
Kies "Nieuw bij Ziggo Sport Totaal Go" en maak een account aan. Ga naar 'Mijn account' en klik onderaan de pagina op de knop 'Koppel abonnement'. Daar kies je voor KPN als provider en log je in met jouw abonnementsnummer en pincode.

Weet je je pincode niet meer? Deze kan je vinden in het iTV menu onder instellingen / pincode instellingen / huidige betaalcode, of in 'MijnKPN' onder het tabblad 'Instellingen'. Als de betaal- en pincode verschillend zijn, dien je de betaalcode te gebruiken.