Beantwoord

Hoe kan ik mijn abonnement omzetten in een 4k abonnement?

  • 22 April 2020
  • 11 reacties
  • 812 keer bekeken

Ik zou mijn abonnement graag omzetten in een 4k abonnement. Ik heb een 500/550 abonnement dus dat zou geen probleem mogen zijn. Via de chat krijg ik het volgende:

 

Oké! Log in op MijnKPN, ga naar het tabje 'Producten' en klik daarna op 'Thuis'.

Daar kies je voor 'Extra opties wijzigen of toevoegen' en kan je kiezen wat je wilt aanpassen.

 

Dat werkt dus niet want ik heb niet de mogelijkheid om 4k aan te vinken…..

icon

Beste antwoord door Anonymous 22 April 2020, 14:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Hallo @Joffi68 , als er geen optie bestaat om 4K aan te vinken bestaat de kans dat je je complete abo aan moet passen inclusief de 4K optie.

 

Hallo @Joffi68 , als er geen optie bestaat om 4K aan te vinken bestaat de kans dat je je complete abo aan moet passen inclusief de 4K optie.

 

Heb het inmiddels gevonden. Ik moest inderdaad een Hussel abonnement kiezen. Kosten zijn, met dezelfde inhoud, ook nog lager. Win win dus.

 

Dank voor het antwoord!

 

Hallo @Joffi68 , graag gedaan.

 

Ik moet van TFT naar een Hussel abonnement. De combinatiekorting vervalt dan, dus duurder. Maar ik kan nergens 4k aankruisen. HELP s.v.p.

Reputatie 7
Badge +24

Ik moet van TFT naar een Hussel abonnement. De combinatiekorting vervalt dan, dus duurder. Maar ik kan nergens 4k aankruisen. HELP s.v.p.

Heeft u glasvezel? 

Wij hebben glasvezel. 

Reputatie 7
Badge +28

@Linden_50 ,

Het kan alleen maar telefonisch geregeld worden. Vandaag nog via 0800-0402 tot 17.00 en anders doordeweeks weer tussen 8.00 en 20.00. 
 

Dit bericht is van de week openbaar gemaakt: 

Hi all! Even een update aangaande de 4K tv-ontvangers en dergelijke.

Ik wil graag het EK in 4K kijken, maar bezit niet de juiste apparatuur. Wat kan ik doen?

Indien je als klant niet de VIP5202 tv-ontvanger (of een ZXV8001) hebt, en toch het EK in 4K wil kijken kun je hiervoor telefonisch contact opnemen met KPN om het 4K pakket (€2,50 per maand) te activeren. Daarmee wordt één vervangende 4K tv-ontvanger uitgeleend. Hiervoor dien je over te stappen naar een KPN Hussel abonnement, omdat het 4K-pakket niet te bestellen is in combinatie met een ouder abonnement. Let op: het kan zijn dat je de huidige (Compleet) voordelen kwijtraakt indien je overstapt naar KPN Hussel.

Belangrijke kanttekening is dat bestaande klanten die al de juiste tv-ontvanger hebben niet het 4K pakket hoeven af te nemen

Ik ga wel naar een KPN winkel. Ik wil Netflix in 4k bekijken, maar niet via WiFi. Wij hadden Telfort (naar volle tevredenheid), zowel mobiel als thuis, met combivoordelen. Ik vrees dat 4k willen veel meer dan € 2,50 gaat kosten...

 

 

Reputatie 7
Badge +28

Ik ga wel naar een KPN winkel. 

 

 

Het lukt alleen maar na telefonisch contact met 0800-0402! 

Reputatie 7
Badge +24

Ik ga wel naar een KPN winkel. Ik wil Netflix in 4k bekijken, maar niet via WiFi. Wij hadden Telfort (naar volle tevredenheid), zowel mobiel als thuis, met combivoordelen. Ik vrees dat 4k willen veel meer dan € 2,50 gaat kosten...

Als je een 4K tv hebt, dan is die vast ook wel smart... lijkt me. Dan kun je de app van Netflix installeren en zo 4K kijken. Je sluit de tv bekabeld aan, dan heb je niets met WiFi te maken.

Hi Nick83,

 

Dat is wat ik gedaan heb. Werkt goed, geen 4k settop box nodig.

Dank voor het advies.