Beantwoord

Hoe kijk ik Disney + op mijn tv?

  • 16 December 2019
  • 14 reacties
  • 31494 keer bekeken

Ik heb net abonnement bij Disney+ afgesloten.

Hoe kan ik het nu op tv bekijken. Disney+ staat niet bij de apps.

Wat heb ik nodig om Disney+ op tv te bekijken…. O ja ik ben een digibeet.

Alles wat ik heb is Apple macbook en een iPhone

Ronald

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door PeterG 16 December 2019, 15:25

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Dat is toch iets waar je van te voren over nadenkt lijkt me. En tevens: die vraag zou je aan Disney moeten stellen, niet hier bij KPN. Maar goed... u heeft een chromecast nodig.

Dat is toch iets waar je van te voren over nadenkt lijkt me. En tevens: die vraag zou je aan Disney moeten stellen, niet hier bij KPN. Maar goed... u heeft een chromecast nodig.

 

De belerende vinger snap ik. Maar de tip die je geeft daar kan ik wel wat mee. 

Een Sony TV met Android (v.a. 2017) heeft Chromecast er al in.

Voor sommige merken tv’s heeft Disney+ al een tv app in het smartmenu. Kijk ook even in de appstore (van je tv dus).
https://www.totaaltv.nl/nl/nieuws/disney-toch-op-oudere-televisies/

https://www.totaaltv.nl/nl/nieuws/disney-voorlopig-niet-in-4k-ultra-hd-op-samsung-smart-tv/

Losse Chromecast bij KPN. Of je schaft er een aan via een winkel.

Reputatie 7
Badge +24

Op uw smartfoon installeert u de app van Disney. Daarop kiest u welke film u kijken wilt, deze "cast" u naar de chromecast.

Reputatie 6
Badge +8

Mijn ervaring tot nu toe is dat Disney+ het beste werkt met een AppleTV. De combinatie iPhone / Chromecast is wat minder stabiel. 

 

Ik heb gehoord, als je kpn hebt krijg je een gratis dinsey+ account voor paar weken misschien zelfs maanden is dat waar? Is een vraag dat ik me vaak afvraag eigenlijk.

Reputatie 7
Badge +24

Daar heb ik nog nooit van gehoord. KPN heeft niets met Disney. 

Jawel, als je het bepaalde pluspakket koopt net als fox? Dan wel.

Kpn heeft wel iets met disney, zoek maar op Nick!!

Reputatie 7
Badge +16

Jawel, als je het bepaalde pluspakket koopt net als fox? Dan wel.

Kpn heeft wel iets met disney, zoek maar op Nick!!

Das geen Disney+ maar een Disney TV. Compleet wat anders en gericht op de doelgroep kinderen. 

Reputatie 7
Badge +24

Jawel, als je het bepaalde pluspakket koopt net als fox? Dan wel.

Kpn heeft wel iets met disney, zoek maar op Nick!!

Dat is geen Disney + maar gewoon een tv kanaal.

Reputatie 7

Hey @Blessing200, welkom op het KPN forum. Net als de andere leden is deze informatie nieuw voor mij. Disney+ via KPN aanbieden? Dat zou ontzettend leuk zijn. We hebben nu wel een Disneykanaal dat uitgezonden wordt. Maar de streamingsdienst, bieden we momenteel niet aan. Misschien in de toekomst? :D

Dat is toch iets waar je van te voren over nadenkt lijkt me. En tevens: die vraag zou je aan Disney moeten stellen, niet hier bij KPN. Maar goed... u heeft een chromecast nodig.

Jammer van dit belerende vingertje, nergens voor nodig en niet terecht volgens mij. KPN biedt wel Netflix en Prime aan via iTV, maar geen Disney+. En dat zou wel een uitkomst zijn. Ligt dus niet aan de gebruiker, maar aan KPN.

Dat is toch iets waar je van te voren over nadenkt lijkt me. En tevens: die vraag zou je aan Disney moeten stellen, niet hier bij KPN. Maar goed... u heeft een chromecast nodig.

Jammer van dit belerende vingertje, nergens voor nodig en niet terecht volgens mij. KPN biedt wel Netflix en Prime aan via iTV, maar geen Disney+. En dat zou wel een uitkomst zijn. Ligt dus niet aan de gebruiker, maar aan KPN.

Beetje late reactie op een half jaar oud topic.

Reputatie 7

Hey @Mus, welkom op het KPN forum. Leuk dat je hier inhaakt :) Ik kan me goed voorstellen dat je Disney+ ook wilt toevoegen als app via de KPN itv-ontvanger. But, it takes two to tango…. We mogen en kunnen de Disney+ app niet zomaar toevoegen, daarvoor moeten we samenwerken met Disney. Aan ons zal het niet liggen, we willen het voor onze klanten graag makkelijk maken. Hopelijk komt ook Disney+ er in de toekomst bij. 

Tip: Heb je geen Smart TV? Dan kun via je mobiele telefoon of tablet films en series ‘casten’ naar je tv met een Chromecast

Reageer