Beantwoord

Hoe kijk ik op mijn laptop videoland?

  • 29 June 2019
  • 4 reacties
  • 1180 keer bekeken

Hoe kijk ik op mijn labtop Videoland?
icon

Beste antwoord door Anonymous 30 June 2019, 02:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo Anneke,

Ja, dat kan. Mits je thuis bent.
Ga in Edge of Internet Explorer 11 naar https://portal.itvonline.nl/.
Als het geladen is iets doorscrollen en op tabje "Videotheek" klikken. Daarna op keuze Videoland klikken.
Andere browsers lukken niet, want die ondersteunen de gebruikte player (Silverlight) niet meer.

En via videoland.com kun je met chromecast streamen naar je tv en dus alsnog op je grote scherm kijken.
Zover ik kan zeggen uit eigen bevinding is de hele portal site uit de lucht ook IE 11 en Edge worden omgeleid naar de nieuwe website. Heb je Videoland als extra pakket kan je zover ik weet alleen op titel zoeken.

De tweede optie werkt alleen bij een met Videoland zelf afgesloten overeenkomst.
Hoi @AnnekeDeNijs .
Zo te zien werkt de manier van @Noordzee helaas niet meer. @Galdor68 's antwoord klopt dus: Als je videoland bij ons hebt zul je op titel moeten zoeken.
Als je videoland los afneemt hebben zij een eigen service.
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht er toch nog iets zijn, weet je mij te vinden!