Beantwoord

Hoe kijk ik Vikings op KPN

  • 22 April 2019
  • 21 reacties
  • 3483 keer bekeken

Badge
Ik wil graag de serie Vikings kijken, maar via on demand schijnt het niet te kunnen. Hoe kan ik Vikings kijken via KPN?
icon

Beste antwoord door Paul van KPN 23 April 2019, 10:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

21 reacties

Reputatie 7
Op de TV ontvanger vind ik inderdaad niets van de serie Vikings, maar via de iTV app wel.

Badge
Hoe kom ik daar aan?
Reputatie 7
Heb je een iOS of Android tablet of telefoon, dan kan je de iTV app daar voor downloaden.
Badge
Bij mij kan hij hem toch echt niet vinden in de app. Geen resultaten zegt ie.
Reputatie 7
Badge +25
Hi @Yzord. Als je het Pluspakket hebt bij ons dan kan je de eerste 4 seizoenen van Vikings vinden (op de tv-ontvanger) bij On Demand - Pluspakket.

Heb je de iTV app op Android of iOS? En welke versie? Als je zoekt op 'Vikings' zou je de serie toch gewoon moeten kunnen vinden. In de laatste versie (6.3.3) voor iOS kan je 'm ook gewoon vinden bij 'kijken' - 'series'.
Reputatie 7
Badge +25
Ik heb niets meer van je gehoord @Yzord, dus ga ik ervan uit dat je Vikings aan 't bingen bent. 🙂
Even als aanvulling op dit onderwerp. Ik kan op de tv nog steeds niet vikings bij on demand vinden. Ik krijg alleen de terugkijk optie van een 5 tal afleveringen maar niet de serie on demand.
Reputatie 7
Badge +25
Hi @Brandt. Ik neem aan dat je het Pluspakket hebt, toch? Als je dan naar Menu - On Demand - Pluspakket On Demand gaat, dan kan je browsen door alle films en series. Zie je daar nergens Vikings tussen staan?
Ik zie ook nergens Vikings er tussen staan hoor. Ook niet als je bovenin zoekt naar Vikings. Hij is er hopelijk niet afgehaald toch?
Reputatie 5
Badge +5
Gewoon via kastje en TV. Vikings serie via “zoek” functie ook niet gevonden in Pluspakket.
Wel via On Demand, Pluspakket, Series, Alle Series, en dan als laatste in de rij. Vijf seizoenen.
Reputatie 7
Badge +25
@Frenkie91: Vikings is niet verwijderd. Je kan de serie inderdaad vinden op de manier hoe An-DH het beschrijft.... Laat je weten of dat lukt?
De zoek functie werkt alleen op titels van de serie. Niet op de serie-naam zelf.

Dus via de stappen die An-DH noemt is de héle serie zó gevonden. 😄

Ik heb hetzelfde probleem, pluspakket aangeschaft om vikings te kunnen kijkem maar zie alleen seizoen 5 staan op de manier die hier genoemd werd

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Dennis_r, kijk dan eens in dit topic: Vikings seizoen 1 t/m 4 verdwenen , daar staat:

“Helaas is Vikings (seizoen 1 t/m 4) met ingang van 18 december 2019 verdwenen uit het aanbod.”

Hoi Ruud, ik lees het net ja, kpn adverteerd nog wel met: wil je de hele serie van vikings bekijken  ( seizoen 1 t/m 4) koop dan het pluspakket

Ik ben echt chagrijnig.. zit ik net de serie vikings te kijken. Zijn de eerste 4 seizoenen opeens weg.. als ik dat eerder wist was ik er niet aan begonnen 

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Kok86 heb je ook Netflix? Daar is de serie vanaf medio januari te bekijken.

Zie het hierboven door mij al genoemde topic voor meer info: Vikings seizoen 1 t/m 4 verdwenen

Goedemiddag,

 

Ik zie bij On Demand alleen seizoen 5 van Vikings. Zijn de andere seizoenen nog ergens te zien?

 

Groet,

 

harry

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Harry1967 , het antwoord staat hier al direct boven jouw vraag :rolling_eyes: .

Hallo xxx heb je ook Netflix? Daar is de serie vanaf medio januari te bekijken.

Zie het hierboven door mij al genoemde topic voor meer info: Vikings seizoen 1 t/m 4 verdwenen

 

Ja, die zijn v.a. 1 januari bij Netflix (S1 t/m S5). Die hebben van af dan de rechten. Derhalve komen ze ook niet meer terug bij KPN. S5 is bij KPN nog te zien totdat die overeenkomst ook afloopt.

S6, het laatste seizoen, is tot 31 december 2020 exclusief bij Ziggo in het on demand menu. Per 1 januari 2021 is dat voor iedereen te zien. Bij Netflix dus.

Eind 2021 komt Netflix met een Spin-off. Deze speelt 100 jaar later. Andere spelers dus.

Dank jullie. Dan wacht ik nog een paar weken haha