Beantwoord

hoe krijg ik de favorieten zenderlijst hetzelfde in de app en op de stb?

  • 5 September 2019
  • 4 reacties
  • 954 keer bekeken

mijn favoritenlijst is in de app maar 3 zenders lang en op de settopbox staan er 18 zenders in. is een paar weken geleden ineens in de app van 18 naar 3 gehan! Hoe dit kan weet ik niet en ook niet hoe dit te verhelpen
icon

Beste antwoord door Nadia 6 September 2019, 16:51

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Die 2 lijsten zijn niet aan elkaar gelinkt dus synchroniseren niet met elkaar volgens mij.
Reputatie 7
Badge +22
Nee dat klopt, die synchroniseren niet met elkaar.
Reputatie 7
Ha @kooijoh, welkom op het KPN forum. Leuk dat de community een vraag stelt.

De favorieten op de tv-ontvanger worden (bewust) niet gesynchroniseerd met de iTV app. Een huishouden met meerdere (gezins)leden heeft zo de mogelijkheid om een persoonlijke favorietenlijst samen te stellen. De een kijkt het liefst naar zijn voetbalclub op Fox Sports, waar de ander dat helemaal niet zo interessant vindt en graag documentaires volgt op Discovery Chanel. Omdat apparaten waar je de iTV app op kijkt vaak strikt persoonlijk worden gebruikt, denk aan je telefoon, kun je dat helemaal naar eigen smaak invullen. In de iTV app doe je dat heel eenvoudig door op het ♥️ icoontje in 'TV Kijken' of de 'TV Gids' te selecteren. Je kunt zoveel mogelijk zenders toevoegen aan je favoriete zenderlijst 🙂
bedankt! ik heb mijn favorieten weer terug.

Reageer