Beantwoord

Hoe krijg ik een volledig beeld op mijn iPad bij iTV

  • 2 February 2019
  • 16 reacties
  • 7638 keer bekeken

  • Deelnemer
  • 7 reacties
Hoe krijg ik een volledig beeld op mijn iPad bij iTV

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Marina_ 8 February 2019, 16:47

Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Op dat vierkantje tikken rechtsonderin beeld.
Heb ik al gedaan maar nog steeds geen volledig scherm nog steeds boven en onder zwarte balken
Dan nog even op het beeld klikken, waardoor de balken verdwijnen, maar ook gedeelten links en rechts. Het beeld heeft nu eenmaal een ander formaat dan de iPad.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Nvp, Is het inmiddels gelukt? Als het je nog niet gelukt is om over te schakelen naar het volledige scherm. Zou je dan willen toelichten welke versie iPad je in gebruik hebt? Ook zou ik je willen vragen om het te testen met een andere app, bijvoorbeeld Youtube. Lukt het wel met de Youtube app om over te schakelen naar volledig scherm?
Ook op YouTube lukt het en ik heb een iPad pro
Ik bedoelde dat you tube ook niet lukt
Reputatie 7
Badge +19
Dan nog even op het beeld klikken, waardoor de balken verdwijnen, maar ook gedeelten links en rechts. Het beeld heeft nu eenmaal een ander formaat dan de iPad.
Goedemorgen @Nvp, heb je het laatste advies van @Casey nog geprobeerd? Zo niet, zou je dan een printscreen willen maken van de iTV online app en de Youtube app. Ik ben benieuwd hoe je het precies zit. Hopelijk kunnen we je dan de oplossing uitleggen. Je maakt een printscreen met een iPad aan de hand van deze instructie:
  1. Ga naar het desbetreffende scherm waar je een schermafbeelding van wilt hebben;
  2. Houdt vervolgens de aan/uit knop ingedrukt en druk op hetzelfde moment heel even op de ronde thuisknop. ...
  3. Vervolgens zie je dat het iPhone scherm een korte flits laat zien met een kort geluidje.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Nvp, Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!
Hier nog even een reactie als bijlage doe ik de foto waar je om vroeg

Reputatie 7
Badge +19
Het is jammer dat ik de opties niet kan zien die je wel kunt selecteren. Als je met je vinger op het beeldscherm drukt, krijg je dan wel opties te zien? Kun je daar ook nog een printscreen van maken?
Zodra ik op het vierkantje links druk dan krijg ik het beeld die ik hiervoor geplaatst heb en het tikken op het scherm waar dan ook heeft dan geen effect meer

Sorry ik bedoel het vierkantje rechts
Reputatie 7
Badge +19
Ik begrijp wat je bedoeld @Nvp. Is het staanderichtingsslot ingeschakeld? Dit kun je controleren via het het bedieningspaneel. Als je dit symbool ziet, tik er dan op om het staanderichtingsslot uit te schakelen.

Als het dan nog niet werkt, zou je dan je iPad opnieuw willen opstarten en het nog eens testen? Als ook dit niet werkt, dan zou ik je willen adviseren om contact op te nemen met Apple Support over dit probleem. Hopelijk kun zij je wel een oplossing bieden.
Reputatie 7
Op een Android apparaat gaat deze automatisch naar landscape mode bij het inschakelen van de fullscreen mode, ook als autorotate uit staat.

Zoals je kunt zien heb ik nu een veel groter beeld als dat ik had ik heb het bedieningspaneel aangepast en daarna de iPad opnieuw opgestart.
Vriendelijk bedankt voor de hulp 👍
Reputatie 7
Badge +19
Wat goed! Heel fijn dat je nu alle beelden op een volledig scherm kan bekijken. Mocht je in de toekomst weer eens een vraag hebben, zien we je dan weer terug op ons forum? Voor nu wens ik je een heel fijn weekend 🙂

Reageer