Beantwoord

Hoe krijg ik extra zenders op alle tv's?

  • 21 October 2019
  • 8 reacties
  • 203 keer bekeken

Ik heb extra zender pakket maar die krijg alleen op mijn tv in woonkamer en niet in slaapkamers. Hoe krijg ik ze  op alle tv's?

icon

Beste antwoord door wjb 22 October 2019, 08:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7

Dat extra zender pakket zou sowieso op alle TV ontvangers beschikbaar moeten zijn.

Kan het zijn dat jij een eigen zenderlijst gebruikt op de televisies in de slaapkamers?

Niet dat ik weet. Ik heb niets ingesteld. Zit pas maand bij kpn

Reputatie 7

Heb je de TV ontvangers op de slaapkamers al eens uit en weer aan gezet?

Zou niet nodig moeten zijn maar ... je weet maar nooit.

Ik neem overigens aan dat de TV ontvangers in de slaapkamers op hetzelfde abonnement geregistreerd staan als de TV ontvanger in de woonkamer.

Ik hoop dat er snel iemand van KPN met je mee zal gaan kijken.

Dank je voor het mee denken. Ik ga dat straks even proberen. En hoop ook snel op reactie van kpn.

 

Fijne dag!😀

Reputatie 7

Hoi @Ikke1982, welkom op het forum! Als jouw tv-ontvangers in de slaapkamers aangemeld zijn met hetzelfde abonnementsnummer als de tv-ontvanger in de woonkamer, zullen ze allemaal dezelfde zenders moeten tonen. Dat doen ze blijkbaar niet, heeft het herstarten daar nog een verbetering in gegeven? 

Als dat niet zo is kan je jouw postcode en huisnummer aan je forumprofiel toevoegen, dan kan ik met je meekijken als je daarna hieronder reageert.

Reputatie 7

Hoi @Ikke1982, ik heb nog geen reactie van je gezien. Is het al gelukt om op alle tv's naar alle zenders te kijken?

Ja het is gelukt na het opnieuw  opstarten van de tv ontvanger. Bedankt voor de tips!

Reputatie 7

Dat is fijn, veel plezier met alle zenders die het weer doen! Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.