Beantwoord

Hoe krijg ik mijn opnamen weer terug? Pakket spontaan verwijderd

  • 17 January 2020
  • 9 reacties
  • 483 keer bekeken

heb een pakket wissel gedaan, die werkte prima, maar

wel is spontaan mijn opname pakket verdwenen.

NIET TE GELOVEN !

 

hoe krijg ik mijn opnamen nu weer terug??

 

icon

Beste antwoord door wjb 17 January 2020, 21:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Badge +19

Kan je toelichten hoe of wat je die pakketwissel hebt gedaan ? 

Reputatie 7

Je bent helaas het zoveelste slachtoffer van een bug in de functie voor zo'n pakketwissel waardoor het opnemenpakket doodleuk verwijderd wordt.

Die bug is al langere tijd bekend en ik snap niet hoe het mogelijk is dat deze bug nog altijd niet verholpen is.

Ik ben bang dat je jouw opnames definitief kwijt bent.

Ik heb de wissel niet via de box gedaan. Dat werkte niet. De keuze optie werkte niet. Kreeg een volstrek onbegrijpelijke melding.

Daarna ingelogd op mijn Kpn. De keuze was snel gemaakt en direct was mijn opnamemenu verdwenen. 

Helaas.

Reputatie 7

Ik heb de wissel niet via de box gedaan. Dat werkte niet. De keuze optie werkte niet. Kreeg een volstrek onbegrijpelijke melding.

Daarna ingelogd op mijn Kpn. De keuze was snel gemaakt en direct was mijn opnamemenu verdwenen. 

Helaas.

Precies en je bent absoluut niet de eerste die slachtoffer is geworden van deze bug.

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Gerben C, welkom! Ik ga er geen doekjes omwinden, dit is inderdaad onze fout. Er wordt aan gewerkt om deze bug op te lossen, maar helaas is dat voor jou te laat. Je bent je opnames inderdaad kwijt.:sweat:  Mijn excuses hiervoor!

Helaas is dit probleem 10 (!) maanden later nog niet opgelost. Dat kan toch niet waar zijn!

Als al betalende klant van het  opnemenpakket wilde ik gebruik maken van het KPN aanbod om drie maanden gratis deze functionaliteit te gebruiken. Ik heb nu inderdaad drie maanden vijf Euro factuurkorting. Maar, alle oude opnames zijn gewist en niet te restoren.

 

Van enige tegemoetkoming door KPN is geen sprake ook al geven ze toe dat de fout bij hun ligt. Een bug fixen schijnt dus minder belangrijk te zijn dan bestaande klanten met een kluitje het riet in te sturen.

 

Geen woorden voor en onderzoek serieus de overstap naar een andere provider voor zowel tv, internet als mobiel.

 

 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Daventria67, welkom! Begrijp ik goed dat jij je Opnemen pakket uitgezet hebt en daarna weer aan? Het klopt dat bij het uitzetten van het pakket de Opnames verdwijnen. Dat is geen bug, maar zoals het is. Ik ben wel met je eens dat dit duidelijker meegenomen had kunnen worden in de communicatie. Dat zal ik zeker meenemen. 

Dag Marcia. 

Nee, dat begrijp je niet goed.

Ik heb vanuit de emailing gebruik gemaakt van de optie drie maanden opnamepakket gratis door op de desbetreffende link te klikken. Ten gevolge daarvan is mijn bestaande pakket gedeactiveerd.

De actie blinkt uit in onduidelijkheid. Zelfs jullie telefonische helpdesk had dit intern al gesignaleerd. Ik was namelijk niet de eerste klant deze week die dit overkwam. Daar is niets mee gedaan. Ik zou zeggen doe er iets aan voordat nog meer klanten hierin trappen. 

Groet,

Daventria67

 

Reputatie 7
Badge +30

Ah, op die manier. Ik had niet begrepen dat je dit pakket zomaar aan kon vinken tegen die korting, terwijl je 'm al hebt. Dan is dit inderdaad niet netjes, mijn excuses!