Vraag

Hoe lang duurt het voordat je digitale tv hebt.

• 6 december 2016
  • 3 reacties
  • 810 keer bekeken

Ik ga samenwonen met mijn vriend. Wij willen graag KPN als provider. Begin februari huizen we over. Vanaf dan willen we ook meteen digitale tv kunnen kijken. Kan iemand mij vertellen wanneer ik KPN compleet dan moet aanvragen? Ik hoor namelijk dat het best lang duurt voordat je uiteindelijk tv kunt kijken. Alvast bedankt!

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Ik denk dat je een aantal zaken door elkaar haalt. KPN Compleet kun je aanvragen wanneer je een KPN alles-in-1 pakket hebt én een mobiel abonnement hebt bij KPN, óf als je twee mobiele abonnementen hebt bij KPN. Hierdoor krijg je leuke kortingen en/of extra's.

Waarschijnlijk vraag jij jezelf af wanneer je het KPN alles-in-1 pakket aan kunt vragen. Als je jullie toekomstige adres al weet kun je dit nu al doen. Dan zet je de ingangsdatum gewoon op de verhuisdatum, begin februari. Je hoeft dan niet lang te wachten op TV, zodra de boel aangesloten wordt (door de KPN monteur, of door jouw vriend ;)) kun je TV kijken.

Ps. ik adviseer je wel om de maximaal haalbare snelheid te controleren op jouw toekomstige adres. In sommige gevallen kan dit zo laag zijn dat een abonnement bij KPN niet aan te raden is. Dit kun je doen via deze postcodecheck
Reputatie 7
Badge +24
Gefeliciteerd dat je gaat samenwonen @KimvanH, leuk!

@hrh heeft al een heel compleet antwoord gegeven zie ik en het is inderdaad verstandig om te kijken wat voor snelheid je kunt krijgen op het adres waar jullie gaan wonen. Hou er rekening mee dat een nieuwe aansluiting 3 a 4 weken duurt. Het is wat meer werk dan alleen een schakelaar omzetten, vandaar dat er wat tijd overheen gaat 😉.

Waar ben je precies naar op zoek qua pakket ? Als ik je hierbij kan helpen, laat me dat vooral weten.
Reputatie 7
Badge +24
Hallo Kim, heb je voldoende informatie zo? Als je nog vragen hebt, stel ze vooral 🙂.

Reageer