Beantwoord

Hoe open ik de KPN itv afstandsbediening zonder schade?

• 7 november 2017
  • 1 reactie
  • 890 keer bekeken

Ik wil het knopj,e waarmee de Motorola tv ontvanger wordt bediend uitschakelen en als dit niet mogelijk blijkt, verwijderen.
Reden: een oudere dame in mijn omgeving kan niet meer omgaan met de afstandsbediening en het lukt mij ook niet meer om haar nieuwe "kunstjes" te leren. TV kijken is voor de dame in kwestie moeilijk geworden.

Door de tv ontvanger continu aan te laten staan zou de bediening eenvoudiger moeten worden.

Suggesties zijn welkom.
icon

Beste antwoord door Giant2000 7 november 2017, 14:04

Dat kan niet... ten minste niet zonder dat de afstandsbediening stuk gaat.
Ik zou als optie een eenvoudige programmeerbare afstandsbediening (met grote toetsen) kopen. Waarschijnlijk weet ze ook niet hoe extra features werken, dus zijn een paar knoppen nuttig zoals tv aan/uit-, volume-, zap- en nummertoetsen. Deze zijn voor beneden de 20 euro te koop, zoek maar eens op "programmeerbare afstandsbediening voor ouderen"

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16
Dat kan niet... ten minste niet zonder dat de afstandsbediening stuk gaat.
Ik zou als optie een eenvoudige programmeerbare afstandsbediening (met grote toetsen) kopen. Waarschijnlijk weet ze ook niet hoe extra features werken, dus zijn een paar knoppen nuttig zoals tv aan/uit-, volume-, zap- en nummertoetsen. Deze zijn voor beneden de 20 euro te koop, zoek maar eens op "programmeerbare afstandsbediening voor ouderen"

Reageer