Beantwoord

Hoe verwijder ik de melding op tv over privacyverklaring?

  • 1 December 2021
  • 5 reacties
  • 852 keer bekeken

Ik krijg iedere keer een melding:

Wij hebben enkele verduidelijkingen aangebracht in onze privacyverklaring om meer transparantie en informatie over uw voorkeuren te bieden. Ga naar menu instellingen om deze wijzigingen te bekijken.

Wat moet ik doen om deze melding niet meer te krijgen?

MVG G. RuttenĀ 

Klantnummer:***

Ā 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 2 December 2021, 10:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Ik krijg iedere keer een melding:

Wij hebben enkele verduidelijkingen aangebracht in onze privacyverklaring om meer transparantie en informatie over uw voorkeuren te bieden. Ga naar menu instellingen om deze wijzigingen te bekijken.

Wat moet ik doen om deze melding niet meer te krijgen?

Volgens mij is dat een melding van de tv zelf. Had ik hier gisteren ook op mijn Samsung-tv.Ā 

Reputatie 7
Badge +22

Beste @G. Rutten,

Als je een Samsung tv hebt dan is het van de tv zelf, dan is het niet van de tv ontvanger. Ik heb deze melding ook gehad op mijn Samsung tv.Ā 

Reputatie 7
Badge +7

@G. RuttenĀ Je kunt die melding wegklikken met de afstandsbediening van Samsung, dus niet met de afstandsbediening van kpn.

Reputatie 7
Badge +19

Ik krijg iedere keer een melding:

Wij hebben enkele verduidelijkingen aangebracht in onze privacyverklaring om meer transparantie en informatie over uw voorkeuren te bieden. Ga naar menu instellingen om deze wijzigingen te bekijken.

Wat moet ik doen om deze melding niet meer te krijgen?

Volgens mij is dat een melding van de tv zelf. Had ik hier gisteren ook op mijn Samsung-tv.Ā 

@G. RuttenĀ Je kunt die melding wegklikken met de afstandsbediening van Samsung, dus niet met de afstandsbediening van kpn.

Ā 

Maar het antwoord staat er niet bij. Hoe, waar staat de verklaring en ga je akkoord?