Beantwoord

hoelang duurt opname aanzetten?

• 20 februari 2014
  • 4 reacties
  • 2999 keer bekeken

Gisteren een nieuwe tv-ontvanger gekregen. Maakt deel uit van de omruilactie, waarbij telefonisch is toegezegd dat opnemen een jaar lang gratis is inbegrepen bij mijn instap-abonnement. Prachtig kastje, en ja, het gaat allemaal sneller en ziet er veel gelikter uit! Dank daarvoor.

Vandaag maar eens het opnemen uitproberen, maar ik krijg een foutmelding. Het zit niet in mijn pakket.

Ik durf het niet handmatig aan te zetten omdat ik bang ben daar toch opeens 5 euro voor te moeten betalen. Of moet je het wél aanzetten en krijg wordt die 5 euro later verrekend.

Enfin, maar even kijken op dit fantastische forum in de hoop snel een antwoord te krijgen...

icon

Beste antwoord door ChristinevanderPol 26 februari 2014, 15:42

Geweldig, het werkt en ik heb ook inmiddels een bevestigingsmail van de KPN gekregen over het gratis opnemen. Dank jullie.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Hallo ChristinevanderPol, 

Welkom op het forum en bedankt voor je comlimenten! Als je me een privébericht stuurt met je naam (contractant), postcode/huisnummer en telefoonnummer, dan ga ik de status van de aanvraag bekijken en indien nodig deze activeren. Bedankt alvast.

Met vriendelijke groet, 

Boudewijn, KPN Webcare. 

Ik heb je gisteren een privé bericht gestuurd. Hoop dat je die hebt ontvangen.

Reputatie 4
Badge +9
Hallo Christine,

Ik heb je privébericht in goede orde ontvangen en zal deze oppakken. Bedankt!

Boudewijn, KPN Webcare.

Geweldig, het werkt en ik heb ook inmiddels een bevestigingsmail van de KPN gekregen over het gratis opnemen. Dank jullie.

Reageer