Hoge pieptoon bij het aanzetten van Netflix

  • 11 April 2021
  • 3 reacties
  • 50 keer bekeken

Wij hebben een philips tv hebben de laatste nieuwe  kpn tv ontvanger zodra wij tv kijken of netflix aanzetten dan hebben wij een hoge frequentie hoge pieptoon 

het is niet meer te doen bij vodafone hadden we er geen last van 

 

iemand een oplossing ?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Piep bergen. Welkom op het KPN Forum. Wat vreemd dat je een hoge pieptoon hoort tijdens het tv kijken. Hoor je deze hoge toon ook wanneer je de tv-ontvanger op een andere tv aansluit? Zo ja, dan zit het probleem waarschijnlijk in de tv-ontvanger. Wellicht verhelpt een reset van de tv-ontvanger dit probleem. Als dit het probleem niet verhelpt dan hoor ik dat graag van je. 

Reset helpt niet ook tweede tv kastje aangesloten probleem blijft as donderdag monteur hopelijk brengt dat de oplossing

Reputatie 7
Badge +21

Wat jammer dat een reset het probleem niet heeft verholpen. Ik ga er vanuit dat onze monteur het probleem wel kan verhelpen. Ik hoor graag van je hoe het afloopt en wat uiteindelijk de oplossing was. :blush: