Beantwoord

Hoge pieptoon tv-ontvanger

  • 3 August 2019
  • 3 reacties
  • 1047 keer bekeken

Dag, wij hebben afgelopen maanden op en af last gehad van een irritante hoge pieptoon. Deze is sinds kort heel de dag te horen. De pieptoon komt echter uit de box die bij de tv staat (motorola?) en niet de kpn router. Hoe krijgen we dit opgelost?
icon

Beste antwoord door RBxx 3 August 2019, 19:26

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hallo @brouwer118
Als jij nog een oude Motorola iTV-ontvanger hebt staan, kijk dan eens op deze pagina om die gratis om te ruilen voor een moderne Arris of Arcadyan. Ben je meteen van de pieptoon af.

Succes!
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @brouwer118, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht.

Het is de eerste keer dat ik de pieptoon in combinatie met de tv-ontvanger zie voorbij komen. Normaliter is het de Experia Box (witte KPN box) die het geluid geeft (V7 variant) en af en toe verkleurd. Gaat het om een Motorola ontvanger? Dan kan je hem heel makkelijk omruilen via bovenstaande link. Is het een ander type, dan moet ik even kijken of ik hem voor je kan omruilen.

Wil je dan jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en serienummer van de tv-ontvanger (bij persoonlijke opmerkingen) en mij een seintje geven? 🙂
Reputatie 7
Badge +21
@brouwer118, ik heb helaas geen reactie meer gezien. Heb je jouw tv-ontvanger inmiddels al weten om te ruilen?

Reageer