Beantwoord

Huidige tv-ontvangers omruilen voor 4K ontvangers

  • 11 July 2020
  • 18 reacties
  • 4851 keer bekeken

Reputatie 1

Goedemiddag,

Kan ik mijn huidige tv ontvangers omruilen voor 4k ontvangers en zijn hier nog kosten aan verbonden? En worden de nieuwe bluetooth afstandsbedieningen gelijk meegeleverd?

 

Met vriendelijke groet, 

Rudy

 

 

icon

Beste antwoord door Susan_ 14 July 2020, 20:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

18 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Ruud57,

Dit kan alleen bij aanschaf van het 4K pakket van €2,50 extra per maand. Dan krijg je 2 4K ontvangers in bruikleen. De bluetooth afstandsbediening wordt inderdaad meegeleverd.

Reputatie 7
Badge +20

Kan je in MijnKPN regelen.

Reputatie 5
Badge +5

2,50 per maand. Was dat maar zo. Ik ga dan 15 euro pm meer betalen. Omdat ik dan naar hussel moet. Kan niet toegevoegd aan mijn abonnement. 

Reputatie 1

Allereerst bedankt voor de reacties.

Dus als ik het goed begrijp moet ik dan mijn huidige abonnement, Alles-in-1 Glasvezel Standaard, omzetten naar een Hussel abonement. Vervallen dan ook mijn gratis voordelen zoals Fox Sports.

 

 

Reputatie 5
Badge +5

Klopt @Ruud57 . Ik zou mijn pluspakket kwijtraken en abonnement veel duurder. 

Reputatie 7
Badge +9

@Ruud57  je kan je huidige tv ontvangers omruilen wanneer het Motorola ontvangers zijn. Anders zie de eerder gegeven reacties.

Reputatie 1

Klopt @Ruud57 . Ik zou mijn pluspakket kwijtraken en abonnement veel duurder. 

Bedankt voor de tip, dan kijk ik eerst wel even verder!

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Ruud57,

De reactie @Meneertje van der Meertje klopt totaal niet. Bij hussel krijg je 5 euro korting, maar het pluspakket is dan 1,99 euro. Omdat het pluspakket bij hussel €6,99 kost i.p.v. €9,99. Kijk even in MijnKPN onder producten en thuis. Daar vind je de knop abonnement wijzigen. Kijk daar even, want soms ben je wel goedkoper uit. Het verschilt per persoon.

Reputatie 5
Badge +5

@ChrisWissink in mijn geval klopt het zeker. Ik ga dan 15 euro meer betalen. Niet eens sneller internet alleen extra 4k tv. Met die paar zenders totaal niet interessant voor mij.

Reputatie 7
Badge +24

Allereerst bedankt voor de reacties.

Dus als ik het goed begrijp moet ik dan mijn huidige abonnement, Alles-in-1 Glasvezel Standaard, omzetten naar een Hussel abonement. Vervallen dan ook mijn gratis voordelen zoals Fox Sports.

Ja. Als u dat nu heeft, gratis Fox Sports, dan gaat u fors meer betalen bij een Hussel abonnement. Want bij Hussel zult u gewoon € 12,99 moeten betalen. Daar gaat wel 5 euro korting vanaf. Maar blijft dan wel € 7,99 over per maand extra.

Reputatie 7
Badge +24

@ChrisWissink in mijn geval klopt het zeker. Ik ga dan 15 euro meer betalen. Niet eens sneller internet alleen extra 4k tv. Met die paar zenders totaal niet interessant voor mij.

Hier zal je toch eens wat meer over moeten toelichten waar die die 15 euro vandaan komt.

Reputatie 5
Badge +5

Ik moet dan over naar Hussel en dan raak ik dingen kwijt die ik nu wel mijn abonnement heb zitten waar ik dan extra voor moet betalen. Dat scheelt 15 euro. Het hele Hussel gebeuren is voor mij absoluut niet voordeliger. @Nick83 

Reputatie 7
Badge +24

Ik moet dan over naar Hussel en dan raak ik dingen kwijt die ik nu wel mijn abonnement heb zitten waar ik dan extra voor moet betalen. Dat scheelt 15 euro. Het hele Hussel gebeuren is voor mij absoluut niet voordeliger. @Nick83 

Welke dingen dan? Het pluspakket kun je kwijtraken. Dat kost € 1,99. Of het Fox Sports pakket. Dat kost € 7,99. En het zogenaamde gratis Spotify, wat in werkelijkheid helemaal niet gratis is, maar wel iets goedkoper, dat kun je kwijtraken. Kost je hooguit 2 of 3 euro ofzo.

Bij mobiel veranderd niets zolang u die abonnementen niet verlengt. Maar als u dat ook gaat doen, mobiel ook verlengen. Ja dan kan ik me die 15 euro wel voorstellen ja.

Reputatie 5
Badge +5

Ik ga van 60 naar 69 met pluspakket en 4k tv.  Zie ik nu.

Voor die paar 4k zenders hou ik het wel zoals het is.

Was trouwens paar maanden terug meer ivm Spotify. 

Reputatie 7
Badge +20

4K is net zoals HD een jaar of 12 geleden.

Heel weinig zenders waarvoor je aardig extra moet betalen.

Hoewel, voor de paar HD zenders destijds moest je aardig wat meer extra betalen.

 

Het is inderdaad een goed idee om nog even af te wachten.

Netflix 4K kan je via de Smart TV kijken.

Reputatie 7
Badge +21

Goedenavond @Ruud57, welkom op het Forum!

Het hangt heel erg af van welk abonnement je nu hebt en wat je hiervoor nu maandelijks moet betalen of het voordeliger is om over te stappen op Hussel of niet. Kijk hiervoor inderdaad even in MijnKPN. Daarnaast klopt het wel dat je een 4K abonnement moet hebben om de 4K tv-ontvangers te krijgen. 

Heb je hier nog meer vragen over of wil je even dat ik mee kijk? Laat het dan even weten!

Reputatie 1

Nogmaals bedankt voor alle reacties, wij hebben besloten om over te stappen naar Hussel. Wij gaan enkele euro's per maand minder betalen, verder is het nog even afwachten wat betreft zenderaanbod en service.

 

Met vriendelijke groet,

Ruud

 

 

Reputatie 7
Badge +21

Fijn om te lezen @Ruud57! En zoals gezegd, voor iedereen kan het anders zijn. Voor de een voordeliger om over te stappen naar Hussel en voor de ander voordeliger om het huidige pakket te behouden. Top dat je hier zelf even naar gekeken hebt!

Heb je, nu of in de toekomst, nog (andere) vragen? Dan weet je ons te vinden! :smile: