Beantwoord

I-TV app op iPad 2

  • 8 January 2019
  • 1 reactie
  • 275 keer bekeken

Heb je op grond van al de mogelijkheden in het verleden de keuze laten vallen op KPN alles in een pakket, wordt je nu teleurgesteld omdat de i-tv middels mijn I-pad 2 niet meer software matig ondersteund. Wat voor een kleine moeite volgens mij moet zijn van KPN, omdat wel te blijven doen. Helaas geen optimale service meer in deze. Misschien is overstappen naar een andere provider een betere keuze. Of heeft iemand anders een goed alternatief zodat ik alsnog i-tv kan kijken op mijn iPad 2 !!??

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Paul van KPN 8 January 2019, 16:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +25
Hoi Gerard, welkom hier. IHeel zuur dat de iTV app niet op jouw iPad werkt. Helaas heb ik daar geen oplossing voor. Er zijn echter wel wat goede redenen waarom we iOS 9(max. voor de iPad 2) niet meer ondersteunen:

  • Vanuit Apple wordt geadviseerd om alleen de laatste twee iOS versies te ondersteunen: iOS 11 en 12 dus.
  • Er zijn veel niet-opgeloste security issues in iOS 9, waardoor er mogelijk data van klanten gestolen kan worden
  • Door iOS 9 te gaan ondersteunen wordt de app op iOS 10/11/12 ook langzamer. In elke nieuwe OS-versie kunnen de ontwikkelaars weer nieuwere en snellere componenten gebruiken in hun code. Als we iOS 9 zouden ondersteunen zouden we een aantal van deze componenten niet meer kunnen gebruiken, en hebben ook klanten met een nieuwere iOS versie hier last van.
  • Het gebruik van de nieuwe componenten zorgt er ook voor dat de code beter onthouden kan worden, dus minder risico op bugs/issues