Beantwoord

I-TV op een Android device

• 24 september 2011
  • 9 reacties
  • 13020 keer bekeken

Goedenavond,

Vandaag hebben we de ITV Online geprobeerd.. Het werkt erg leuk op de computer/laptop..

Er blijkt ook een app te zijn voor de iPad(Apple). Mijn vraag is: is het ook mogelijk om een app te krijgen voor de Android market?.. Denk hierbij aan een tablet/smartphone met besturingssysteem Android 2.2 of hoger.. zo niet, is men misschien bezig met het ontwikkelen van een app voor dit soort devices?

m.v.g.

Thijs

icon

Beste antwoord door ceesv 4 januari 2012, 11:50

er is nu een app beschikbaar voor de samsung galaxy tab 10.1 om net als bij de ipad itv online te kunnen kijken. ik kan nu elke avond in bed naar de 20 best bekeken zenders kijken.

met mijn samsung galaxy 2S kan ik in de trein ook de EPG bekijken en omdat ik een opneempakket heb ook op afstand opnemen starten en plannen.

kpn schapo.

cees

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Voor zover ik weet is KPN wel bezig met de android app, blijkbaar vind KPN apple gebruikers belangrijker terwijl ik persoonlijk meer een voorstander ben van android.

Badge
Er zijn maar weinig Android tablets vergeleken met iPads dus het lijkt me logisch dat KPN eerst met een iPad app komt omdat daar de meeste gebruikers zitten.

Ze zullen vast met een Adroid tablet app komen wanneer Andoid tablets voldoende marktaandeel hebben.

Reputatie 3
Badge
Android is echter booming en kan veel meer dan Apples apparaten. Het best is dus om in te zetten op Android. Jammer dat KPN dit nog niet inziet.

Is het ook niet zo dat de android omgeving open moet zijn en dat dus iets wat alleen geschikt is voor KPN klanten niet in in de market komt?

Reputatie 4
Badge +1
Nee hoor je kan de app installeren hij werkt dan alleen niet volledig, iedereen kan de app gebruiken iedereen met ITV kan inloggen alleen als je met wifi thuis verbonden bent kan je tv kijken.

er is nu een app beschikbaar voor de samsung galaxy tab 10.1 om net als bij de ipad itv online te kunnen kijken. ik kan nu elke avond in bed naar de 20 best bekeken zenders kijken.

met mijn samsung galaxy 2S kan ik in de trein ook de EPG bekijken en omdat ik een opneempakket heb ook op afstand opnemen starten en plannen.

kpn schapo.

cees

Reputatie 3
Badge +6
Hallo Thijzz,

Er is een Android App voor ITV-online. 

Werkt die goed?

Met vriendelijke groet,

Daan Popken

Reputatie 7
Badge +8
nee werktnog niet met alle android w.o de rockchip 29xx niet

Even een kick van een oud topic.

Inmiddels is de app dus beschikbaar, maar werkt op zeker niet alle devices. Ik draai een custom ROM Android 3.2 op m'n Hannspad Hannspree.

Reageer