Beantwoord

iITV browser

  • 17 January 2019
  • 5 reacties
  • 56 keer bekeken

Reputatie 1
Als ik probeer in te loggen bij https://interactievetv.nl/inloggen met mijn abonummer en pincode krijg ik de melding dat de invoer fout is.
Ik weet zeker dat ik het goed heb, maar ok, nieuwe pincode aanmaken en dan nog gaat het fout.

Weten jullie waar dit aan ligt??

Groetjes
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 21 January 2019, 15:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 1
6 reacties??? ik zie er geen 1!!


en dus heb ik nog geen antwoord .... jammer
Reputatie 7
Badge +24
Hi ArMaBaars, welkom op het forum. Zou je mij ook een privébericht willen sturen met de gegevens waarmee je probeert in de loggen op de iTV website? Dan kan ik kijken of deze overeenkomen met wat ik hier zie. 🙂
Reputatie 1
pm gestuurd
Reputatie 7
Badge +24
Voor de meelezers: opgelost via PM. Code gereset en alles werkt nu naar behoren.
Reputatie 1
en dat doet t!!
mijn reset op de code had geen resultaat ... de reset van Alex wel ...