Ik baal van:

• 7 november 2012
  • 1 reactie
  • 8358 keer bekeken

Reputatie 1
Ik baal ontzettend van:

- dat ik afgelopen maandag na thuiskomst van een avondje trainen zwart beeld had bij de opname van Voetbal International terwijl ik me zo op verheugd had

- dat deze om 24.00 uur nog niet in uitzending gemist stond

- dat ik een film die ik een paar maanden geleden opgenomen had niet kan zien, zwart beeld

- dat Sport1 Select en Tennis niet in HD wordt uitgezonden, tennis moet je eigenlijk in HD zien.

- dat KPN geen enkele reactie geeft op mijn opmerkingen dat het tijd wordt dat Nederland 1 HD op 1 komt en Nederland 1 SD op 701

Meest frustrerend zijn de niet zichtbare opnames, ik kan alleen maar "in de cloud" opnemen, op zich erg aantrekkelijk en de cloud heeft de toekomst, maar dan moet het wel 100% betrouwbaar zijn, ik ga nu maar weer opnemen met de Dreambox sat ontvanger :(

1 reactie

Reputatie 5
Badge +7
Beste Neptunes,

Vervelend te horen dat je ontevreden bent over enkele zaken aangaande Interactieve TV. Met betrekking tot de opnames kan ik je zeggen dat dit een algemene storing betreft, voor meer informatie kan je daarvoor terecht op onze storingspagina. Ik heb het zelf ook mogen ervaren met mijn eigen Interactieve TV, dus ik weet hoe vervelend het kan zijn, excuses daarvoor.

Wat betreft de opmerkingen over Sport1 en de zenderindeling: ik kan daar moeilijk direct wat voor je in betekenen. Wel wil ik opmerken dat alle klantsignalen serieus worden genomen en ook door worden gezet naar de desbetreffende afdelingen, zodat het mee kan worden genomen in een volgende firmware upgrade.

Met vriendelijke groet,

Jeroen

Reageer