Beantwoord

Ik blijf last houden van foutcode STB-wg-14 bij activeren van zenderpakket

  • 4 March 2021
  • 4 reacties
  • 857 keer bekeken

Ik probeer nu al een week extra zenderpakketten te activeren maar krijg de foutcode STB-wg-14). Volgens KPN zijn er geen storingen in het netwerk. Wat te doen?

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 8 March 2021, 10:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hey @jeffmnld, welkom hier! Deze foutcode geeft aan dat de ontvanger niet goed verbinding kan maken met het deel van het netwerk waar dit in zit. Dat kan verschillende oorzaken hebben. Heb je ook geprobeerd om het zenderpakket te activeren via je MijnKPN? Ook op die manier is het zenderpakket over het algemeen binnen een kwartier actief. Als het op die manier ook niet wil, zou je dan je forumprofiel willen invullen? Dan kijk ik hier na wat er aan de hand is. Geef dan ook even aan welk zenderpakket je wilt activeren. Dat mag hier openbaar in het topic, of in het veld ‘persoonlijke opmerking’ van je profiel.

Beste Erik,

 

Dank voor je bericht. Ik heb het profiel aangevuld. IK heb het geprobeerd via MIjnKPN en via de tv ontvanger zelf. In het eerste geval wordt er verwezen naar technische problemen waardoor verzoek niet kan worden uitgevoerd. In het tweede geval betreft het de genoemde foutcode. IK probeer ESPN te activeren.

 

Dank voor de hulp.

Reputatie 7
Badge +30

Dank je, @jeffmnld. Ik heb er naar gekeken en er was een klein foutje in de administratie. Dat heb ik gecorrigeerd, en tevens ESPN voor je aangevraagd. Dit is inmiddels ook actief. Je krijgt nog een bevestiging van de wijziging per e-mail. 

Beste Erik,

 

Het werkt. Dank voor de hulp.

 

Groet,

 

JM