Beantwoord

ik heb een kapotte afstandbediening, hoe kan ik een nieuwe krijgen?

  • 18 April 2021
  • 3 reacties
  • 91 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 1 reactie

Hallo, 

Op de website probeer ik door de wizard voor een nieuwe afstandbediening te komen maar het geeft bij laden steeds een fout melding.

Hoe kan ik aan een nieuwe afstandbediening komen? We hebben een witte, nog uit het Telfort tijdperk.

 

B.v.d.

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 19 April 2021, 14:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @CG2 ,

Check de vetgedrukte tekst als je de foutmelding krijgt. 

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Succes! 

De tool werkt niet in de “oude” versie van Edge. (wel in de nieuwe Edge Chromium).

Het icon van het oude Edge. En het icon van het nieuwe Edge Chromium.

Gebruik anders Firefox, Safari of Chrome.

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien.

Hoe koppel je jouw producten aan jouw KPN ID? 

  • Ga dan bovenin naar ‘Producten’.
  • Vervolgens ‘producten toevoegen’. 

Laat je even weten of het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening is gelukt? 

 

Tenzij je een Arris 5202 hebt, dan wil de tool momenteel niet werken. In dat geval kan een moderator een nieuwe voor je aanvragen. Wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer? 

Hallo, dank voor de reactie. 

 

Het product van interactieve tv is gekoppeld en ik heb de wizard geprobeerd via Firefox en crome. Geen succes.

Ik heb het adres bijgewerkt in het profiel. 

Reputatie 7
Badge +24

@CG2, dankjewel voor je gegevens. 

Ik heb een nieuwe afstandsbediening voor je besteld, bij deze onderweg.