Beantwoord

ik heb ineens geen tv.....foutmelding 12 heb alles al een paar keer opnieuw opgestart

• 6 juni 2012
  • 5 reacties
  • 158205 keer bekeken

ineens geen tv na kastje opnieuw te hebben opgestart. Krijg foutmelding 12 heb de box al diverse keren opnieuw opgestart geen resultaat heb wel gewoon internet

icon

Beste antwoord door Ronald_ 7 juni 2012, 10:28

Beste vonn41,

U kunt via onderstaande hulppagina (click op de link) zien of u de fout zelf kunt herstellen:

Interactieve TV: foutcodes 

Lukt het niet via deze weg horen wij graag van u.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Beste vonn41,

Is het probleem reeds opgelost? Als u de nieuwe experiabox weer aansluit gaat het TV lampje dan nog steeds niet branden? Als het TV lampje niet brandt controleer dan de kabel/DVS tussen de experiabox en de TV ontvanger. 

Mocht dit niet lukken dan hoor ik het graag.

Met vriendelijke groet,

Ronald

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Beste vonn41,

U kunt via onderstaande hulppagina (klik op de link) zien of u de fout zelf kunt herstellen:

Met vriendelijke groet,

Cornelis

dat heb ik allemaal al geprobeerd. Heb gewoon tv gekeken wilde programma gemist kijken maar kreeg error toen dacht ik de tv ontvanger opnieuw opstarten en toen kreeg ik die foutmelding en ik kom er niet van af...heb alles al gedaan. heb wel gewoon internet

lampje  tv op de experiabox brabd ook niet

oude experiabox aangesloten en nu start hij wel op....maar nu heb ik alleen  geen glasvezel

Reputatie 4
Badge +8
Beste vonn41,

U kunt via onderstaande hulppagina (click op de link) zien of u de fout zelf kunt herstellen:

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Beste vonn41,

Is het probleem reeds opgelost? Als u de nieuwe experiabox weer aansluit gaat het TV lampje dan nog steeds niet branden? Als het TV lampje niet brandt controleer dan de kabel/DVS tussen de experiabox en de TV ontvanger. 

Mocht dit niet lukken dan hoor ik het graag.

Met vriendelijke groet,

Ronald

Reageer