Beantwoord

Ik kan alleen aflevering 1 van Alex Rider op Videoland vinden

  • 11 May 2021
  • 6 reacties
  • 80 keer bekeken

Reputatie 3
Badge

Hallo allemaal. 

Sinds kort zou de serie Alex Rider via Videoland te zien moeten zijn. Het gaat om 1 seizoen met 8 afleveringen. Echter is alleen aflevering 1 beschikbaar. Ik heb Videoland pakket gewoon via KPN. 

icon

Beste antwoord door PeterG 19 May 2021, 18:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hi @Forumnaam47

Zo te lezen een spannende serie, interessant! Ik zie inderdaad er nu 1 aflevering beschikbaar is: ik heb intern navraag gedaan over de overige afleveringen, zodra ik een terugkoppeling heb, laat ik het je weten! 

Reputatie 3
Badge

@Shyrin_ Bedankt! Ik herinner mij jou nog. Jij hebt toen ook prima geholpen met het ontbreken van het OutTV logo 😊👍

Net gekeken en zie nu alle 8 afleveringen erin staan!

(geplaatst om 18:25)

Reputatie 7
Badge +16

@Shyrin_ Bedankt! Ik herinner mij jou nog. Jij hebt toen ook prima geholpen met het ontbreken van het OutTV logo 😊👍

Hé, dat is waar ook! :smiley::raising_hand_tone4:

Ik heb nog geen terugkoppeling ontvangen, wel super fijn dat je het ook gecheckt hebt, @PeterG: dank! Zijn alle afleveringen nu ook zichtbaar voor jou, @Forumnaam47?

Reputatie 3
Badge

@Shyrin_ Nou wil het geval dat ik videoland tijdelijk heb omgerolen voor het Ziggo sport pakket. Maar als alle 8 afleveringen bij @PeterG wel nu zichtbaar zijn dan neem ik aan dat ze voor iedereen zichtbaar zijn.

Dan heb ik wat om naar uit te kijken als ik het weer terug ruil naar videoland. ( Ik wissel nog al eens van pakket) 

In ieder geval hartelijk dank aan beide. 😊👍

Reputatie 7
Badge +16

( Ik wissel nog al eens van pakket) 

Ik herken dit, ik doe dit namelijk ook, haha!

Ik ga er ook vanuit dat alle afleveringen nu zichtbaar zijn en anders weet je ons te vinden! :wink: Geen dank, hoor: zitten we voor!