Beantwoord

Ik kan een programma op Spike niet terugkijken

  • 4 October 2018
  • 9 reacties
  • 3259 keer bekeken

Hallo

Ik kan geen Ghost adventures terugkijken op Spike. Andere programma’s op deze zender wel.

Groetjes Suzanna

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door PeterG 5 October 2018, 10:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Een zender bepaalt zelf welke programma's beschikbaar zijn voor terugkijken. Kennelijk wil Spike het niet voor dit programma. Ook Bar rescue en The island with bear grylls zijn niet terug te kijken.
Heb je opnemen? Dat kan natuurlijk wel voor een dergelijk programma.
Dit zijn herhalingen van nog geen week geleden uitzendingen 😉 . Kennelijk willen ze die niet extra beschikbaar stellen via Terugkijken.
Een zender bepaalt zelf welke programma's beschikbaar zijn voor terugkijken. Kennelijk wil Spike het niet voor dit programma. Ook Bar rescue en The island with bear grylls zijn niet terug te kijken.
Heb je opnemen? Dat kan natuurlijk wel voor een dergelijk programma.
Dit zijn herhalingen van nog geen week geleden uitzendingen 😉 . Kennelijk willen ze die niet extra beschikbaar stellen via Terugkijken.



Hey Peter,

Ja dat lijkt me idd ook een optie. Wel vreemd sinds ik de dag ervoor nog de show kon terugkijken
Als ik verder terugblader, een dag of 5, dan kan ik wel die afl. terugkijken. Maar dat zijn dezelfde als de afgelopen dagen. Herhalingen dus. En die worden bij veel zenders dan niet meer beschikbaar gemaakt voor nog weer terugkijken. (heeft uiteraard met €-tjes te maken; die zenders moeten de eigenaren van de content daar ook voor vergoeden nml.)
Vraag het na bij spike tv.
Heb ik namelijk ook gedaan.
Ben echter van mening dat KPN deze service hoort te verlenen. Je betaalt namelijk geld voor een dienst die slechts gedeeltelijk wordt geleverd.
De oplossing die kpn: aandraagt, opnemen pakket erbij nemen. Weer 5 euro erbij?!
Ben echter van mening dat KPN deze service hoort te verlenen. Je betaalt namelijk geld voor een dienst die slechts gedeeltelijk wordt geleverd. KPN is wel afhankelijk van de zenders welke uitzendingen hiervoor beschikbaar gesteld mogen worden. Dus "hoort te verlenen" omdat "je betaalt hiervoor" gaat niet helemaal op.
Vvolgens spike foutje en word geregeld

Beste,

Sinds dinsdagavond 30 juni kan ik geen enkele aflevering meer terugkijken van Ghost Adventures op Spike. De laatste is die van 30/6 om 20:30, maar de aflevering daarna en afleveringen van de rest van de week zijn niet terug te kijken. Is dit nieuw?

 

Gr, Chris 

@lookslikechris

Er is een storing met Terugkijken op Spike en Comedy Central. Daar kunnen vrijwel geen programma's teruggekeken worden. Hopelijk komt het komende week in orde.

Houdt onderstaand topic in de gaten:

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/terugkijken-comedy-central-en-spike-nauwelijks-beschikbaar-502299

Opnemen kan natuurlijk wel.

Hallo forum,

Ik kan niet meer terugkijken zoals Ghost adventures, Ghost Nation, Bar Rescue, op Spike.
Op andere zenders/programma’s wel.