Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Beantwoord

Ik kan geen on-demand video bestellen

Ik bestel al jaren regelmatig video's van Videoland via de KPN ontvanger. Helaas blijkt dit nu niet meer mogelijk 🙁 Mijn betaalcode wordt niet geaccepteerd, terwijl deze wel de juiste is. Via Mijn Instellingen heb ik een andere betaalcode gekozen en opgeslagen. Ook met deze code kan ik geen video's bestellen 😫
Iemand een idee?

Groet,
Vincent
icon

Beste antwoord door goudvip64 11 oktober 2017, 21:55

goudvip64 schreef:

Bij Menu>instellingen>pincode instellingen heb ik andere codes ingesteld. Dat heeft niets geholpen. Via telefonische support van KPN is dit nogmaals gebeurd, maar hetzelfde resultaat: bij het invullen van de pincode verschijnen wel de 4 asteriksen (*) in beeld maar daarna gebeurt er niets. Als ik bewust verkeerde pincode invul dan geeft de software dit ook aan. Dus dat ik de juiste code invoer lijkt te kloppen maar de video wordt niet geladen.
Ik heb de TV ontvanger gereset. Helaas werkte de beschrijving voor mijn Motorola VIP1963 niet helemaal volgens de link in het bericht van Justin. Maar met hulp van telefonische support van KPN is software verwijderd en teruggezet naar fabrieksinstellingen. Helaas heeft deze exercitie niet geholpen. Morgen zal ik een nieuwe TV ontvanger krijgen. Hopelijk biedt dit soelaas.

Met nieuwe tv ontvanger is het weer mogelijk om films te bestellen.
Allemaal dank voor de reacties!

Vincent

Bekijk origineel

6 Reacties

Reputatie 6
Badge +9
Ik neem aan dat je gekeken hebt via het Menu van je tv decoder en dan bij Instellingen - Pincode instellingen? Als de betaalcode daar niet (meer) werkt denk ik dat er een KPN Moderator aan te pas moet komen om te assisteren.
Reputatie 6
Badge +20
Hoi Vincent, welkom op het forum! Je bent niet de enige die hier momenteel last van hebt. Zie ook dit topic. In dat geval werd dit probleem verholpen door de tv-ontvanger een reset te geven. Zou jij dat ook eens willen doen?

In dit topic 'KPN Interactieve TV Ontvanger resetten' wordt uitgelegd hoe je dit doet. Laat je me weten of dit resultaat heeft?
Bij Menu>instellingen>pincode instellingen heb ik andere codes ingesteld. Dat heeft niets geholpen. Via telefonische support van KPN is dit nogmaals gebeurd, maar hetzelfde resultaat: bij het invullen van de pincode verschijnen wel de 4 asteriksen (*) in beeld maar daarna gebeurt er niets. Als ik bewust verkeerde pincode invul dan geeft de software dit ook aan. Dus dat ik de juiste code invoer lijkt te kloppen maar de video wordt niet geladen.
Ik heb de TV ontvanger gereset. Helaas werkte de beschrijving voor mijn Motorola VIP1963 niet helemaal volgens de link in het bericht van Justin. Maar met hulp van telefonische support van KPN is software verwijderd en teruggezet naar fabrieksinstellingen. Helaas heeft deze exercitie niet geholpen. Morgen zal ik een nieuwe TV ontvanger krijgen. Hopelijk biedt dit soelaas.
Reputatie 6
Badge +20
Jammer dat het resetten van je ontvanger de problemen niet oplost, Goudvip! De 1963 is ook al wel echt een verouderde ontvanger, dus omruilen is sowieso een goed idee. Laat je me weten of je op de nieuwe ontvanger wel gewoon een film kunt bestellen?
goudvip64 schreef:

Met nieuwe tv ontvanger is het weer mogelijk om films te bestellen.
Allemaal dank voor de reacties!

Vincent
Reputatie 6
Badge +20
Goed om te horen, Vincent! Ik wens je weer veel kijkplezier. 🙂

Reageer