Beantwoord

Ik kan het abonnementsnummer niet invoeren

  • 14 October 2021
  • 4 reacties
  • 135 keer bekeken

wat een bagger zooi weer nieuwe ontvanger geplaats en al twee keer op nieuw opgestart kunt gewoon niet het abo. nummer ingeven met de ab

 

wordt denk ik tijd voor andere provider

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 16 October 2021, 14:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

ZO ALLES IN DE DOOS EN MORGEN ZIGGO BELLEN

BEN ER HELEMAAL KLAAR MEE !!!!!!!!!

*Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic

Het itv abonneenummer is 14 cijfers lang en begint (meestal) met 2 en enkele nullen.

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Gerard Laurenssen, welkom! Wat jammer om te lezen dat het niet lukt! Is het inmiddels wel gelukt?

Het itv abonneenummer is 14 cijfers lang en begint (meestal) met 2 en enkele nullen.

Heb je iets gehad aan de tip van PeterG? Mocht het niet gelukt zijn, kan je dan eens een foto maken van wat je ziet? De community denkt graag met je mee. Mocht je graag één op één contact met de KPN klantenservice willen, kan je het beste even bellen naar 0800-0402. Mijn collega's zitten voor je klaar en helpen je graag verder. Op het forum heb je vooral contact met andere klanten en wij, de moderators, zijn niet altijd én direct aanwezig in je topic 🙂.

Reputatie 7
Badge +10

Vertel eerst maar eens wat er precies gebeurt, wat je in beeld ziet, en hoe je het hebt aangesloten.

Nu meld je alleen maar dat je opstapt en sta je niet open voor hulp.