Beantwoord

Ik kan op mijn telefoon niet fullscreen TV Kijken

  • 4 January 2019
  • 3 reacties
  • 621 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +16
Hoihoi,

Ik kan op mijn telefoon S9+ via de DeX feature blijkbaar geen fullscreen iTV kijken.

Als je de app opstart kan je hem niet maximaliseren:



Samsung Internet wordt niet ondersteund.... En via Chrome moet ik de App installeren. (Oftewel, Circel is rond 😛 )




Ik weet ook niet hoe ik 't scherm moet vergroten 🤓

Fullscreen zit er trouwens zo uit:




(Ik heb telefonisch trouwens een bugreport aangemaakt 🙂 )
icon

Beste antwoord door SjorsK 4 January 2019, 18:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Work around gevonden, via DeX Labs kan je "Force Apps te resize" gebruiken 😃 Helaas is deze feature niet ondersteund door Samsung.
Reputatie 7
Badge +24
Hi Sjors. Mooi dat je zelf het antwoord hebt gevonden, ik had zelf geen idee namelijk hehe. Fijn ook voor andere lezers die hier tegenaan lopen. 😀
Reputatie 7
Badge +16
Zeker, de beste oplossing is als de app ondersteund gaat worden, DeX labs is niet echt een officiële feature (nog niet 😉 ) en kan eigenlijk elk moment verdwijnen en stoppen met functioneren, dit gezien je letterlijk apps forceerd om anders te gedragen.

...En waarom ik eigenlijk DeX gebruik... Laten we zeggen dat ik 't cool vindt om exotische dingen te gebruiken die de toekomst zijn. Mijn high-end PC is natuurlijk beter maar als ik geen techneut was zou dit een prima alternatief zijn voor een PC :)

En het internet is dubbel zeker uitgevoerd! Want als er een WiFi storing is heb je nog 4g van KPN 😉