Beantwoord

Ik krijg al een paar dagen de mededeling "Deze pagina is tijdelijk niet beschikbaar, probeer het later nog eens"

• 15 december 2018
  • 3 reacties
  • 305 keer bekeken

Zie boven. Als ik een programma probeer terug te kijken maar ook als ik een opgenomen programma wil kijken, het lukt niet meer.
Op 13 december was er een storing maar die schijnt nu verholpen te zijn.
Ik heb al van alles geprobeerd om het te verhelpen (alle tips van het forum) maar zonder succes. Om de KPN telefonisch te bereiken is me helaas nog niet gelukt......Dus ik weet niet wat ik verder kan doen.
icon

Beste antwoord door Marian van Wijk 17 december 2018, 20:16

Dank je wel Joran. Ik heb ook nog telefonisch contact gehad met KPN en er was toch nog steeds een storing (bij sommige mensen) ondanks dat er op 13 december op hun site stond dat de storing in het gebied hier was opgelost. Nu is de melding weg maar ik zal jouw tips bewaren mocht het nog een keer gebeuren. Nogmaals dank!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Marian, welkom op het forum! Erg naar dat alles nog steeds niet goed werkt. De storing is inderdaad verholpen maar het kan zijn dat er nog een handeling nodig is op de ontvanger. Kun je de software van de TV-ontvanger verwijderen op de volgende manier?
Schakel de TV-ontvanger via de knop achterop de TV-ontvanger uit, schakel deze vervolgens weer in en druk vervolgens op de stand-by knop bovenop de TV-ontvanger .
Een menu verschijnt. Navigeer met de stand-by knop naar “Software verwijderen” houd de stand-by knop vervolgens 3 seconden vast en de TV-ontvanger gaat opnieuw opstarten.
De TV-ontvanger haalt nu zijn software op.

Het herstarten kan een minuut of 10 duren. Kun je testen of de opnames en terugkijken daarna weer goed werken?
Dank je wel Joran. Ik heb ook nog telefonisch contact gehad met KPN en er was toch nog steeds een storing (bij sommige mensen) ondanks dat er op 13 december op hun site stond dat de storing in het gebied hier was opgelost. Nu is de melding weg maar ik zal jouw tips bewaren mocht het nog een keer gebeuren. Nogmaals dank!
Reputatie 7
Badge +28
Laten we hopen dat dat niet meer nodig is. Graag gedaan! 🙂

Reageer