Beantwoord

Ik krijg bij itv steeds de melding geen verbinding met thuisnetwerk

• 6 April 2012
  • 6 reacties
  • 21328 keer bekeken

Alles aangesloten ook op poort 3 van de box, maar steeds krijg ik

'U kunt dit programma niet bekijken. Er is geen verbinding met uw thuisnetwerk.

help

icon

Beste antwoord door bommy84 12 April 2012, 11:09

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 3
Badge
alweer een nieuwe topic over een oud onderwerp. iedereen vindt zijn eigen nood zeker zo groot dat er tig topics over hetzelfde moeten worden aangemaakt. 

wat een verwarring, het gaat vaak nergens over

Nou Dick,

als jij het zo goed weet, waarom geef je dan niet gelijk de link waar de oplossing staat.

Reputatie 3
Badge
probeer de zoekfunctie eens.... of gewoon eens een topicje of twee lager kijken

fijne paasdagen!

Nou alles geprobeerd maar het werkt nog steeds niet,

weer een anderestoring erbij, de tv box gaat automatisch op standby, en je kunt dat in het menu niet wijzigen. Alleen maar keuze tussen 1,2,3 of 4 uur, maar uitschaklen staat er niet bij

wie weet de oplossing?

Reputatie 5
Badge +7
Dat laatste van die stand-by is een known problem met de nieuwe tuner.

De fout zit in de software waardoor deze optie niet uit te schakelen is.

Dit moet verholpen worden met een update, echter kan niemand vertellen wanneer deze zal komen.

Een work-around is om even het geluid een tikje harder en weer terug te zetten. Zo mis je niks en gaat ie ook niet in stand-by. Lastig, maar dit is het enige wat je kunt doen.

Die andere, dat gaat over ITV online? Vaak moet je even wachten totdat je abonnement volledig geleverd is. Administratie loopt namelijk altijd even achter. In Mijn KPN kun je zien of er nog een order loopt. Zo ja, nog even geduld tot max een week. Is die week voorbij en nog steeds een order? Even bellen, dan loopt ie vast. Zo nee, even bellen. Ander probleem :)

Succes!

bommy,

dank je wel, zal voor itv op de comp nog ff wachten is inderdaad nog niet verwerkt

Reageer