Beantwoord

Ik mis 192TV

  • 28 March 2020
  • 4 reacties
  • 107 keer bekeken

Goedemiddag : mijn vraag is deze , ik mis 192TV Waarom kan dat niet terug , in begin toen ik mijn abonnement afsloot met KPN was die zender er wel graag zou ik deze zender terug zien op mijn scherm bvb Dank

*Admin: titel en reactie aangepast i.v.m. vindbaarheid.

icon

Beste antwoord door PeterG 28 March 2020, 17:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @MistyTerry15 

192 TV zit op voorkeuze 113. Deze zender is normaal alleen te zien als je het pluspakket afneemt. 

Heb je wel het pluspakket? Dan heb je de zender mogelijk per abuis verborgen. Dat kun je dan zelf veranderen in het menu van jouw ontvanger. 

Ik heb begrepen dat die zender ivm corona thuiszitten tot 13 april voor iedereen via ITV beschikbaar is momenteel. Kan.nr. 113. (info)

Standaard zit ie in het pluspakket.

Titel en tekst omgedraaid? Dat had best andersom gekund. :smirk:door mod aangepast

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @MistyTerry15 welkom op het forum!
Heb je 192TV kunnen vinden op 113?

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @MistyTerry15 

192 TV zit op voorkeuze 113. Deze zender is normaal alleen te zien als je het pluspakket afneemt. 

Heb je wel het pluspakket? Dan heb je de zender mogelijk per abuis verborgen. Dat kun je dan zelf veranderen in het menu van jouw ontvanger. 

@MistyTerry15 

Heb je 192 TV inmiddels gevonden? Â