Beantwoord

Ik moet apart betalen voor Netflix

  • 26 November 2019
  • 35 reacties
  • 538 keer bekeken

Hallo, ik heb internet thuis en het Netflix-pakket. Nu ik Netflix aan KPN heb toegevoegd, moet ik apart betalen voor Netflix

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door Dennis Schreve 28 November 2019, 15:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

35 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hoe bedoeld? Er staat een extra regel op de factuur van KPN voor Netflix?

Yes

Admin: afbeeldingen verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 6
Badge +8

Ik zou die rekening direct weghalen. Je hebt nu al je gegevens inclusief bankrekening online staan. Iemand met kwade bedoelingen zou nu bijvoorbeeld je abonnement kunnen aanpassen, opzeggen etc. etc...

Reputatie 7

Hallo, ik heb internet thuis en het Netflix-pakket. Nu ik Netflix aan KPN heb toegevoegd, moet ik apart betalen voor Netflix

Had je dan verwacht dat Netflix gratis zou zijn?

Reputatie 7
Badge +22

Je hebt een Netflix abonnement bij KPN afgesloten, deze staat apart op je factuur. KPN moet dit doen, want KPN betaald dit weer voor jou naar Netflix BV.

Reputatie 7
Badge +24

Yes

Ok. In orde toch? Wat had u anders verwacht  dat het gratis zou zijn dan?

Reputatie 7
Badge +15

@Jozik225 Welkom op het forum. Het klopt inderdaad dat Netflix als een losse regel op je factuur staat. En wat @Dennis Schreve klopt ook helemaal. Had je inderdaad een andere verwachting? 

Reputatie 7
Badge +15

@Jozik225 We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Ja, ik heb een aparte factuurregel.  Ik betaal nu twee keer voor Netflix

Ik betaal 7 euro met een factuur voor internet en ik heb een extra regel op een factuur waarvan 16 euro goedkoper zou zijn en het is duurder. Netflix zit in het pakket voor 7 euro dus waarom is deze lijn?

Reputatie 7
Badge +15

@Jozik225 Bedankt voor je reactie. Ik zie Netflix inderdaad terugkomen, ik zie het echter maar 1 keer op de factuur. Een bedrag van € 13,99. Dit is het duurste pakket van Netflix, met dit abonnement kun je op 4 schermen tegelijk kijken en ook in 4K kwaliteit. Ik zie ook dat Netflix op 22-11 via de tv ontvanger is aangevraagd. Hier heb je ook een bevestiging van ontvangen. Het staat ook niet op de orderbevestiging van je aangevraagde pakket. Netflix is geen product dat bij een pakket van Kpn in zit, het is een dienst die je van hen afneemt maar bij ons op de factuur staat. Het is dus een losse dienst. Je laatste reactie begrijp ik niet helemaal, zou je deze wellicht verder willen toelichten? 

Toen ik de internetdienst nam, koos ik voor Netflix, dus ik betaal 7 euro meer voor een factuur

 

Reputatie 7

Plaats ook eens een screenshot van de tweede pagina van de laatste factuur die je van KPN ontvangen bebt.

 

Reputatie 7

Snik, ik dacht toch echt geschreven te hebben om een screenshot van de tweede pagina van de factuur te plaatsen.

Reputatie 7
Badge +22

Dit is pagina 1 @Jozik225, @wjb bedoeld pagina 2. Daar staan de diensten op die je afneemt van KPN. 😉

Reputatie 7
Badge +22

Snik, ik dacht toch echt geschreven te hebben om een screenshot van de tweede pagina van de factuur te plaatsen.

Aan zijn screenshot te zien is zijn batterij leeg van de foon! 😛

 

 

My battery is very good :rolling_eyes:

Reputatie 7

Log eens in op https://www.netflix.com en kijk eens wat voor een abonnement je bij Netflix hebt lopen.

 

Reputatie 7
Badge +22

My battery is very good :rolling_eyes:

🤔 hier geeft toch echt aan dat ie bijna op is: 😂

😛

Reputatie 7
Badge +22

Log eens in op https://www.netflix.com en kijk eens wat voor een abonnement je bij Netflix hebt lopen.

 

Op zijn factuur staat Netflix € 13,99 - 4K en op 4 schermen tegelijk kijken.