Beantwoord

Ik stop ermee (na 8 berichten)

• 9 oktober 2013
  • 11 reacties
  • 5171 keer bekeken

Ik stop op dit forum.

Bedankt sveld84 voor je opmerking dat ik niet te vertrouwen ben, zegt meer over jou dan over mij.

.

Mijn naam lijkt op een andere forum gebruiken, verkeerde gekozen dus.

.

Ik denk dat joop2011 wordt bedoeld.

.

Ik ben nieuwschierig geworden en zijn berichten gelezen.

Ik kan niets fout ontdekken, behalve dat hij heel kritich en eerlijk is.

.

Ik dacht dat je dat op een forum mocht zijn, hier niet dus.

De waarheid mag niet gezegd worden dus.

Dan is dit geen forum voor mij.

.

Ik ben ook kritich en eerlijk.

.

Dit was dan kort (maar enkele berichten).

Succus allen.

icon

Beste antwoord door Allart 9 oktober 2013, 11:04

Hi Joop2013,

Laat ik allereerst aangeven dat ik het zeer jammer zou vinden als je weg gaat. 

ik sluit mij bij shogusha aan en hoop niet dat je je uit het veld (sorry voor de slechte woordspeling) laat slaan door 1 opmerking. Je mening geven mag altijd op dit forum, wel vragen wij om rrespectvol met elkaar om te gaan. Ik hoop, ondanks dit voorval, dat ik je in de toekomst toch nog mag begroeten op ons forum.

groet,

Allart

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Ik heb even iets gemist denk ik maar desondanks bedankt voor je inbreng.

Reputatie 7
Badge +12
Jammer om te horen dat u het zo ervaart. Een forum is een plek waar mensen hun mening kunnen uitten, discussies aan kunnen gaan en mogelijk deze onderbouwen met feiten. Laat 1 slechte ervaring niet meteen een algeheel oordeel geven over het gehele forum ;)

Reputatie 7
Badge +12
Hi Joop2013,

Laat ik allereerst aangeven dat ik het zeer jammer zou vinden als je weg gaat. 

ik sluit mij bij shogusha aan en hoop niet dat je je uit het veld (sorry voor de slechte woordspeling) laat slaan door 1 opmerking. Je mening geven mag altijd op dit forum, wel vragen wij om rrespectvol met elkaar om te gaan. Ik hoop, ondanks dit voorval, dat ik je in de toekomst toch nog mag begroeten op ons forum.

groet,

Allart

Reputatie 6
Badge +9
@Joop2013, het maakt toch niet uit of je hier blijft of niet. Dit forum is harstikke dood. 

Weinig gebruikers op dit forum. En als de mensen wat te zeuren/vragen hebben, gaan ze vaak naar Twitter/Facebook. Dit forum heeft totaal geen functie.

Al onze inbreng wordt niets meegedaan. Ja, of we krijgen een standaard antwoord: we kijken er naar. Maar daarna hoor je er niets meer over.

KPN vertikt het ook om haar streams te verhogen of naar andere dingen te kijken. 

Als ik spontaan hier op forum vraag wat men van de nieuwe Film 1 dienst vindt, wordt er gewoon niet op gereageerd. 

En zo gaat het altijd hier. Ik heb nog genoeg ideeën/tips. Waarom zou ik ze nog gaan posten en al die moeite er in gaan steken? 

Bekijk het dan ook maar. 

Reputatie 7
Badge +16
@ITV kijker: doel je op dit onderwerp? http://forum.kpn.com/t5/Televisie/Film-1/m-p/139061 ?

Wat wil je van me horen, ik heb geen Film1 abonnement dus ik kan er weinig van zeggen.

Wat de rest betreft kan ik deels met je meegaan, maar ook deels niet.

Inderdaad zijn er wel erg veel standaard antwoorden waar weinig mee gedaan word, maar daar kan Webcare ook weinig mee doen. Zij bepalen gee beleid.

Aan de andere kant worden er dagelijks problemen door Webcare, maar ook door vele medewerkers opgelost, dus dit forum is zo levend als wat!

Wat betreft de streams... dat verhaal krijgt zo langzamerhand een lange baard. Zolang nog niet iedereen een snelle verbindin heeft zitten we vast aan de situatie die er nu is.

Reputatie 6
Badge +9
@joop, Pardon? Ik heb je nergens van beticht, ik heb alleen gezegd dat ik persoonlijk een beetje klaar ben met al die jankers die lopen te zeuren en niks toevoegen.

Ja de streams van KPN zijn minder, en ja dat is misschien wel beetje *K*U*T* maar wat verander je er aan door veel en vaak boosaardig getinte berichten het forum op te slingeren? (Voordat dit verkeerd word begrepen, ja ik bedoel dit in zijn algemeenheid) Denkt men nou echt dat KPN daarop inhoudelijk gaat reageren? Dan snap je niet hoe de wereld in elkaar zit bij dergelijk grote organisaties.

Misschien heb ik me wat negatief uitgelaten, maar wel grappig dat je daarop word aangesproken door mensen die in de hoofdzaak alleen maar een negatieve vibe verspreiden ;)

Voor de rest sluit ik me aan bij bovenstaand, respect daar draait het om. Ik zit hier omdat ik met mijn kennis en kunde mensen probeer te helpen die tegen problemen aan lopen.

Reputatie 6
Badge +9
@Giant2000, ja, ik weet dat de streams een dood p-aard begint te worden. Er langer aan trekken heeft geen zin. Afgelopen keer heeft KPN het zelf aangegeven:

http://www.totaaltv.nl/nieuws/13727/kpn-verhoogt-bandbreedte-hd-niet.html

En verder merk ik hier ook niks van:

http://www.totaaltv.nl/nieuws/12654/

Maar het vorige Mine forum met Pascal als Admin is min of meer ook jammerlijk gefaald. 

Waarom hanteert het forum censuur op het woordje p-aard? Is toch gewoon een dier?????

Reputatie 4
Badge +4
Beste Joop ik zou het jammer vinden als u ermee stopt !
Alle input (wat dan ook) is er om van te leren, zo dus ook uw input.
Vind dit ook een forum om elkaar te helpen.
Ik vind persoonlijk dit forum dan ook niet dood en heb hier al meerdere personen kunnen helpen !
Dus Joop het was vast niet persoonlijk bedoeld en blijf nog ff 😉
Reputatie 1
Badge
Ik vind het ook maar een mager forum. Even verduidelijken, ik ben een gebruiker (Neptunus) van het eerste uur, ik ben nog met een groep early adopters bij KPN in Zoetermeer geweest in de beginfase om input te geven. Het vorige forum was ook echt druk bemand maar naar mijn gevoel werd daar meer gedaan met de opmerkingen.

Ik geef een voorbeeld: ik heb al zo vaak de vraag gesteld wanneer Ned. 1 HD op 1 komt, krijg daarover veel bijval van de gebruikers maar van KPN hoor je niets meer, zelfs geen plichtmatig en nietszeggend antwoord.

Ofwel, ik ben absoluut niet tevreden over dit forum maar wel over het product.
Reputatie 7
Badge +16
Hè Neptunus ik ken je nog wel.
Ik vind het ook jammer dat het vorige forum waar we zoveel tijd en moeite in hebben gestopt zomaar is gestopt. Van Pascal nooit meer iets vernomen.
Bron: Tweaker forum KPN Glasvezel

Joop2013: Blijf alsjeblieft op dit forum. Zie hieronder.....

Er wordt binnenkort gestart met IPTV 3.0 Dus volledige bitrate in HD bij de zenders die beschikbaar worden gesteld. Ik ben een van de gelukkigen die mogen testen als ik nieuwe info heb omtrent dit gebeuren zal ik dit hier melden.

Het lijkt er nu dus toch eindelijk op dat KPN koper van glasvezel gaat scheiden.  *O*

Reageer