Beantwoord

Ik wil de vorige versie van programma gemist terug.

Ik wil de vorige versie van "programma gemist" terug. Wat 'n gebruikersonvriendelijke manier van terugkijken is dit! Ik ben zeer ontevreden over de aanpassing..
icon

Beste antwoord door Koen_1 16 april 2018, 13:50

Hoi @rsbm24, hartelijk bedankt voor je feedback, ik geef het intern door! Het terugkijken via een alfabetische lijst gaat vooralsnog niet terug komen vrees ik. Zie de pagina Interactieve TV - Programma gemist is Terugkijken geworden onder het kopje Waarom moet ik nu op een andere manier de programma`s terugzoeken? voor de reden hiervan!

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +13
De naam is veranderd, de werking niet.
Je kan het op 2 manieren.
Via de Guide (gids) of via Menu en terugkijken.
Terugkijken was voorheen programma gemist.
Bedankt voor uw reactie. Helaas begrijpt u het kennelijk niet. Ik weet dat het nog beschikbaar is maar de manier waarop is veranderd en zeer gebruiksonvriendelijk. Dat is tenminste mijn mening. Ik ben er zelf zo ontevreden over dat ik overweeg naar een andere provider over te stappen.
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @rsbm24, vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over de aanpassing. Kun je me laten weten welke zaken je precies mist, of welke minder goed werken dan in de vorige versie? Ik kan deze dan intern doorgeven aan de ontwikkelaars!
Hoi Koen,
Bedankt voor je reactie. Je reactie verheugd me.
Ik kijk voornamelijk programma's terug van NPO 1, 2 en 3. Ik keek dan of ik iets wilde terugkijken in de alfabetische lijst. Nu moet ik één zender kiezen, of één bepaalde dag, of de zoekfunctie gebruiken. Ik vind het allemaal heel onoverzichtelijk. Zeker met alle varianten per programma (HD, Glas, e.d.).
Ik zou het fijn vinden als ik door een alfabetische lijst kan lopen om te kijken wat ik zoal tegen kom, zoals dat eerder wel kon. Een groepering op bijvoorbeeld op de drie Nederlandse zenders, of 'gratis terug te zien', geeft veel meer overzicht.
Hopelijk lukt het.
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @rsbm24, hartelijk bedankt voor je feedback, ik geef het intern door! Het terugkijken via een alfabetische lijst gaat vooralsnog niet terug komen vrees ik. Zie de pagina Interactieve TV - Programma gemist is Terugkijken geworden onder het kopje Waarom moet ik nu op een andere manier de programma`s terugzoeken? voor de reden hiervan!

Reageer