Beantwoord

Ik zou graag wat informatie wilen over Film1

• 5 juli 2018
  • 19 reacties
  • 1035 keer bekeken

Zeer geachte heer / mevrouw,

Ik heb vernomen dat Film1 over 5 kanalen beschikt.
Het is mij ook bekend dat films van Film1 on demand worden aangeboden.
Hoe werkt het nu precies?
Kan ik dan alle films die worden uitgezonden ook eerder en/of later on demand bekijken?
Ik hoop dat U mij hierover wat informatie kan geven.

Uw antwoord zie ik met belangstelling gaarne tegemoet.
Dank U vriendelijk voor uw medewerking.
Met vriendelijke groeten,
Jos Parlevliet
icon

Beste antwoord door Jorrit 8 juli 2018, 11:47

Hallo Jos,

Bij ons krijg je beschikking over 4 kanalen van Film1 en kan je On Demand op vrijwel alle apparaten Films kijken. De kanalen zijn Premiere, Action, Family en Drama. Voor een overzicht van de zenders en wat je kan verwachten raad ik je aan om de tv gids door te nemen. On Demand betekent dat je films kan kijken wanneer het jou uitkomt, dus inderdaad eerder of later dan ze worden uitgezonden. 🙂 Heb ik je vragen zo voldoende beantwoord? Laat het me gerust weten als er toch nog iets onduidelijk is of als je andere vragen hebt.
Bekijk origineel

19 reacties

Reputatie 7
Klopt. Als je Film1 via KPN hebt dan kun je dat kijken via de decoder en via de KPN ITV-app als je thuis bent. Niet onderweg.
Via dit forum (en mijn eigen site) zal ooit (...) bekend worden dat het ook online buiten je eigen wifi, in Nederland en E.U., gebruikt kan worden.

Via de decoder zijn 4 lineaire kanalen en On demand aanbod van Film1 beschikbaar.
.Film 1 op mijn iPad? Ik probeer het al 5 jaar zo af en toe.
LUKT GEWOON NIET! En de wegen zijn tergend, alsof ze het expres doen.
Doodlopende links, terug bij het begin, weer een miljoen keer je wachtwoord invullen.
Mogelijk oplossing: Ziggo.
KPN belooft van alles maar het enige waar ze echt goed in zijn, zijn de afschrijvingen.
Reputatie 7
Badge +27
Welkom, Yolan, Het is inderdaad niet mogelijk om gebruik te maken van de Film1 Go app als je Film1 via KPN hebt. Je kunt, met Film1 via KPN, kijken naar de Film1 kanalen, en op de ontvanger On Demand kijken. Of Film1 nog toegevoegd wordt aan de KPN iTV app is op dit moment in ieder geval niet bekend.
Reputatie 7
Badge +18
De allerhoogste tijd dat het On Demand menu weer volledig en goed (Videoland, Film1 ... ) terugkeert bij KPN online. Ik blijf het raar vinden dat ze dat maanden geleden al ineens zonder on demand lanceren. En dat dat nog steeds niet hersteld is. Het was er tenslotte gewoon via de oude website. Dom, en misschien wel des kpn's, om dat te vergeten (?) in een nieuwe versie.
Ik ben het daar helemaal mee eens! Daar mogen ze wel wat meer tijd in steken. Want dit zo omslachtig! 😞
Reputatie 7
De allerhoogste tijd dat het On Demand menu weer volledig en goed (Videoland, Film1 ... ) terugkeert bij KPN online. Ik blijf het raar vinden dat ze dat maanden geleden al ineens zonder on demand lanceren. En dat dat nog steeds niet hersteld is. Het was er tenslotte gewoon via de oude website. Dom, en misschien wel des kpn's, om dat te vergeten (?) in een nieuwe versie.
Reputatie 7
Helaas @PeterG, dit werkt niet! πŸ˜‰πŸ‘πŸΌ
Waarschijnlijk bedoelt @PeterG deze pagina waar je je met jouw KPN account zou moeten kunnen aanmelden.

Maar helaas eindigt ook die op een dood spoor waarbij je gezegd wordt dat je de iTV app van KPN zal moeten gebruiken.
Reputatie 7
Jammer, en raar/apart.
Reputatie 7
Badge +18
Als je Film1 via de KPN hebt aangevraagd, kun je de app van Film1 niet gebruiken!

Wat ook kan je bij Film1 aanmelden met je tv-aanbieder. Dan kun je via de app van Film1 (ook) on demand kijken! 😃
https://www.film1.nl/aanmelden/stap1.html

Helaas @PeterG, dit werkt niet! πŸ˜‰πŸ‘πŸΌ
Goedendag

via de link werkt dit niet want dan kom ik bij kpn site, om een abonnement te nemen op film1 en die heb ik al!
Ik had zelfs de film1 app al geprobeerd dan krijg je het bericht dat het via kpn op je tv kan bekijken!
Ik probeer het omslachtige wel met de titel van de film of serie en wacht op de update van kpn Ondemand.
zo vervelend dit ik het al zo vaak geprobeerd! Maar in iedergeval bedankt!
Reputatie 7
Hoi @Yolan
Het kan ook on demand. Maar dan moet je wel precies de titel weten / naam v.d. serie. Invullen in de zoekfunctie en je kunt het kijken. Wel wat omslachtig. Er komt a.h.g.i. uitbreiding met on demand voor Videoland en naar ik aanneem ook Film1.

Wat ook kan je bij Film1 aanmelden met je tv-aanbieder. Dan kun je via de app van Film1 (ook) on demand kijken! 😃
https://www.film1.nl/aanmelden/stap1.html
Goedendag

ik heb al een tijdje Film1 in jullie pakket, op tv kun je hem ook ondemand kijken, nu mijn vraag waarom kan ik niet film1 ondemand kijken op mijn tablet of mobiel, je kan alleen film1 kijken met kpn iTV app op de tijd dat het uitgezonden word, waarom kan dat niet ondemand????
graag zie ik jullie antwoord tegemoet!!
Reputatie 7
Badge +18
tthnx voor alle hulp, het is gelukt!
Graag gedaan, ook namens @PeterG fijn weekend verders! πŸ˜‰
tthnx voor alle hulp, het is gelukt!
Reputatie 7
@jubi
De lineaire zenders van Film1 zijn te vinden via

245 Première
246 Action
247 Family
248 Drama

Heb je ze niet in je zenders? Heb je dan misschien een eigen zenderlijst in gebruik? Voeg ze daaraan toe.
Geen eigen zenderlijst (favorieten) maar toch staan ze er niet? Check of ze verborgen staan via menu - instellingen - zenders verborgen.
Herstart de tv ontvanger (even 30 sec. uit zetten met de schakelaar achterop).

Verder is er nog Film1 on demand. Waar je dat vindt heeft Dennis al uitgelegd 😃
Reputatie 7
Badge +18
dank je voor de snelle reactie. ik ga het proberen!!
Graag gedaan, laat het effe weten of het gelukt is! πŸ˜‰πŸ‘πŸΌ
dank je voor de snelle reactie. ik ga het proberen!!
Reputatie 7
Badge +18
HLoo

ik heb film1 aan het abonnement toegevoegd. ik kan het echter met geen mogelijkheid vinden op mijn tv. wel zie ik het in mijn abonnementen bij service toegevoegd staan. hoe kan ik film1 kijken?

Beste @jubi,

Als je Film1 hebt toegevoegd dan moet je naar MENU gaan, en daarna naar On Demand. Staat het er niet op? Dan kun je eventueel even de TV ontvanger achterop even uitzetten met het schakelaartje, en daarna weer aan. Kan soms zijn dat de netwerk van KPN het niet ziet dat je Film1 mag kijken.
HLoo

ik heb film1 aan het abonnement toegevoegd. ik kan het echter met geen mogelijkheid vinden op mijn tv. wel zie ik het in mijn abonnementen bij service toegevoegd staan. hoe kan ik film1 kijken?
Reputatie 4
Badge +6
Hallo Jos,

Bij ons krijg je beschikking over 4 kanalen van Film1 en kan je On Demand op vrijwel alle apparaten Films kijken. De kanalen zijn Premiere, Action, Family en Drama. Voor een overzicht van de zenders en wat je kan verwachten raad ik je aan om de tv gids door te nemen. On Demand betekent dat je films kan kijken wanneer het jou uitkomt, dus inderdaad eerder of later dan ze worden uitgezonden. 🙂 Heb ik je vragen zo voldoende beantwoord? Laat het me gerust weten als er toch nog iets onduidelijk is of als je andere vragen hebt.

Reageer