Beantwoord

in mijn pakketten niet zichtbaar wat ik aanklik

• 21 januari 2014
  • 2 reacties
  • 3087 keer bekeken

Ik kan met mijn afstandsbediening geen wijzigingen in mijn pakketten aanbrengen, omdat niet zichtbaar is welk pakket ik selecteer. Het blijft een gok welk pakket ik aanklik.

Ook in het hoofdscherm van Mijn info kan ik niet zien welk blok ik aanklik. Als ik op ok klik moet ik maar afwachten wat ik dan te zien krijg.

Hoe kan ik dit oplosssen?

Verder  heb ik inmiddels 2 nieuwe ontvangers en nieuwe adapters voor de verbindingsset ontvangen. Het beeld en geluid blijft echter haperen.

Na het vooruitspoelen van een opname loopt het geluid vaak niet meer synchroon. Dan moet ik eerst het afspelen van de opname herstarten.

icon

Beste antwoord door _Raul_ 22 januari 2014, 10:50

Beste doermin,

Lastig als de menuschermen niet goed weergegeven worden. Je kan dit proberen op te lossen door de tv-ontvanger terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Een instructie vind je hier. Laat je even weten of het gelukt is?

Met vriendelijke groet,

Raul.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Beste doermin,

Lastig als de menuschermen niet goed weergegeven worden. Je kan dit proberen op te lossen door de tv-ontvanger terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Een instructie vind je hier. Laat je even weten of het gelukt is?

Met vriendelijke groet,

Raul.

Door de software opnieuw op te halen is het probleem opgelost.

Bedankt.

Reageer