Beantwoord

In plaats van Digitenne 2e tvontvanger interactieve tv.

• 29 augustus 2016
  • 83 reacties
  • 1078 keer bekeken

Toon eerste bericht

83 reacties

Reputatie 7
Ik haal altijd batterijen uit afstandsbedieningen die ik niet meer gebruik. (en die batterijen zullen nog best goed zijn, dus die kun je weer als reserve voor e.o.a. afst.bed. bewaren 😉 )
Reputatie 6
Badge +13
Van de tv's die ik heb, moet ik ze dan ook uit de afstandsbedieningen halen? Uiteraard niet die voor ITV.
Reputatie 6
Badge +13
Bij nader inzien gebruik ik ze toch af en toe, voor instellingen te wijzigen of zoiets.
Reputatie 7
Ik gebruik de afst.bed. van mijn tv-toestel zelfs dagelijks meermaals. Gebruik heel veel de functie om het scherm uit te zetten, waarbij het geluid door blijft gaan, voor radio.
TV staat, i.v.m. HDMI CEC, namelijk ook aan als de versterker aan staat.

(HDMI CEC zorgt er o.a. voor dat je met de a.b. van een apparaat ook functies van een ander apparaat kan bedienen)
Reputatie 6
Badge +13
Dank voor de duidelijke reactie Peter!
Reputatie 6
Badge +13
Het is inmiddels gelukt met de DVSset met twee adapters Joran! Vanmorgen deed alles het naar behoren. Eerder had ik nog een probleem met een van de ontvangers, maar dat is opgelost.
Reputatie 7
Badge +28
Goed om te horen fame! 😃

Ik zie aan je andere topic dat er nu een probleem is met de TV-ontvanger beneden. Dat zullen we in dat topic verder behandelen, maar komt ongetwijfeld ook in orde!
Reputatie 6
Badge +13
Het probleem heb ik zelf nu op kunnen lossen met de nieuwe ontvanger, maar een ander probleem gisteren ook. Zender niet beschikbaar en toen de mogelijke oplossingen geprobeerd, en het loste zichzelf op door het modem te herstarten en even te wachten en toen de tv-ontvanger te herstarten.

Reageer