Beantwoord

Indeling Forum

• 8 januari 2014
  • 8 reacties
  • 3226 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +7
Is het misschien mogelijk om de indeling van het forum te veranderen. Zodat er een aparte sectie voor Digitenne en een aparte sectie voor Interactieve Televisie wordt gemaakt.

Dit zou het forum een stuk overzichtelijker maken.

icon

Beste antwoord door Allart 13 januari 2014, 09:14

Beste Laar en Dreetje,

bedankt voor jullie suggestie, we stellen het zeer op prijs dat jullie met ons meedenken. In het verleden hebben wij een indeling gehad waarbij ITV en Digitenne aparte onderdelen waren, echter uit onderzoek bleek dat beide boards niet evenveel werden gebruikt, daarom hebben wij ze weer samengevoegd. Vooralsnog is er geen plan om deze oude situatie weer te herstellen. Ik raad je aan om digitenne in de titel van je bericht te gebruiken, op die manier is het meteen duidelijk waar je bericht over gaat.

groet,

Allart

Bekijk origineel

8 reacties

Ik vind dat goed idee van je

Zou het inderdaad stuk makkelijker maken
Reputatie 7
Badge +12
Beste Laar en Dreetje,

bedankt voor jullie suggestie, we stellen het zeer op prijs dat jullie met ons meedenken. In het verleden hebben wij een indeling gehad waarbij ITV en Digitenne aparte onderdelen waren, echter uit onderzoek bleek dat beide boards niet evenveel werden gebruikt, daarom hebben wij ze weer samengevoegd. Vooralsnog is er geen plan om deze oude situatie weer te herstellen. Ik raad je aan om digitenne in de titel van je bericht te gebruiken, op die manier is het meteen duidelijk waar je bericht over gaat.

groet,

Allart

Reputatie 1
Badge
"uit onderzoek bleek dat beide boards niet evenveel werden gebruikt"

Moet dat dan, en zo ja: waarom?

Reputatie 2
Badge
Afspraken maken over het gebruik van aangepaste titels is niet zo vreemd, op diverse fora is dat terug te vinden. Zie bijvoorbeeld het forum van Tweakers.net, daar werkt het prima. Waarom geen [digitenne], [itv] en [topfield] / [topfieldtfk5300k] gebruiken. Maakt snel duidelijk waar iets over gaat en als je dat ook nog in de tags verwerkt helpt het ook de zoekfunctie te verbeteren. 

Misschien iets om op te nemen als suggestie op de helppagina van KPN Community?

Reputatie 5
Badge +7
Ik vind het een beetje een vreemde redenering omdat de de boards niet evenveel werden gebruikt om ze dan maar samen te voegen. Het is toch logisch als bepaald product meer afnemers heeft dat daar ook meer vragen en discussies over zijn.

Persoonlijk vind ik dat het forum steeds onoverzichtelijker wordt en dat er daardoor ook veel dubbele post ontstaan. Waardoor jullie er ook weer meer werk aan hebben.

Reputatie 7
Badge +10
beste Dreetje ea,

helemaal mee eens, heb ik al meerdere keren hier vermeld, zie onderaan

maar er is een oplossing zag ik

maar dan wel op een oostblok manier  :-<

welk systeem hebben jullie het over ?

DVB-T cq digitenne

of

IPTV

een totaal ander systeem

voor heen waren dat 2 verschillende fora, iemand heeft besloten om die samen te voegen, niet handig !

van IPTV weet ik niets, van DVB-T weet ik "alles"

werkt hier prima, met goede antenne, een "hark" (=yagi)
antenne VERTIKAAL ( bij analoog was dat horizontaal )
Reputatie 1
Badge
Idee, is het handig om de indeling van dit forum te wijzigen. Je hebt bv een hoofdonderwerp en hieronder kun je meerdere onderwerpen maken zodat het overzichtelijker wordt.

Reputatie 7
Badge +24
; dank voor het meedenken over de indeling van het forum. Op korte termijn staan er volgens mij geen grote wijzigingen op de planning, maar ik heb je idee doorgegeven 🙂

Reageer