Informatie over Fox Sports en KPN

• 5 augustus 2016
  • 243 reacties
  • 30865 keer bekeken

Toon eerste bericht

243 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Als je de app opent, kun je inloggen met je eigen KPN gegevens:

Reputatie 7
Badge +18
Is er ook gratis toegang tot FOX Sports GO bij FOX Sports Eredivisie i.c.m. KPN Compleet?Ik heb er een afbeelding bijgeplaatst. Is het inmiddels opgelost @hrh?
Reputatie 7
Badge +16
Mooi antwoord van KPN m.b.t. de Ziggo Sport deal, Formule 1 is immers met zijn laatste races bezig.
Ik denk dat veel voetbal liefhebbers gaan nadenken over te stappen naar KPN.

ik vraag mij af waar jij die wijsheid vanaf haalt want volgens mij is formule 1 nog nooit zo populair geweest

Als je de Formule 1 volgt dan weet je dat in november de laatste race is. De Eredivisie duurt nog tot zomer volgend jaar.
Reputatie 7
Mooi antwoord van KPN m.b.t. de Ziggo Sport deal, Formule 1 is immers met zijn laatste races bezig.
ik vraag mij af waar jij die wijsheid vanaf haalt want volgens mij is formule 1 nog nooit zo populair geweest
Als je de Formule 1 volgt dan weet je dat in november de laatste race is. De Eredivisie duurt nog tot zomer volgend jaar.
En volgend jaar is er ook weer Formule 1, dus... 🆒 Overigens denk ik ook dat het best wel eens zou kunnen zijn dat inderdaad vele voetballiefhebbers serieus een overstap (van Ziggo) naar KPN overwegen. Daarbij is die Formule 1 ook op heel wat buitenlandse zenders te bekijken. Ja, dan ook met buitenlands commentaar en dat is dan weer goed voor jouw taalontwikkeling. 😛
Reputatie 2

En volgend jaar is er ook weer Formule 1, dus... 🆒 Overigens denk ik ook dat het best wel eens zou kunnen zijn dat inderdaad vele voetballiefhebbers serieus een overstap (van Ziggo) naar KPN overwegen. Daarbij is die Formule 1 ook op heel wat buitenlandse zenders te bekijken. Ja, dan ook met buitenlands commentaar en dat is dan weer goed voor jouw taalontwikkeling. :P
de meeste voetballiefhebbers zullen Ziggo sport totaal ook niet nemen voor de Formule 1 want dat is ook te zien op RTL Duitsland maar puur om de Engelse Premier League en de Spaanse Primera Division want dat is interessant voor voetballiefhebbers en alleen te zien bij Ziggo sport totaal.
Reputatie 1
Badge
Dan mag Ziggo sport ook wel goedkoper worden....
Reputatie 7
Badge +18
KPN is niet meer de goedkoopste aanbieder van FOX Sports-abonnementen, Kabelbedrijf Stichting Kabel Veendam (SKV) heeft de nieuwe prijzen van de betaalzender bekendgemaakt.

De prijs van het FOX Sports Eredivisie-abonnement is bij SKV net €7,50 per maand wel gelijk als KPN. Met dit abonnement kunnen de kanalen FOX sports 1, FOX Sports 3 en FOX Sports 5 in HD-kwaliteit bekeken worden. De abonnee van dit pakket kan alle wedstrijden uit de Eredivisie, wedstrijden uit de Jupiter League en van de KNVB Beker en wedstrijden van Nederlandse clubs in de Europa League live bekijken. Ook zijn op deze kanalen samenvattingen van de Duitse Bundesliga te volgen,

Gratis voetbal bij Alles-in-1
Het prijsverschil met KPN is bij de abonnementsvorm FOX Sports International zichtbaar. Bij KPN moet voor dit losse abonnement de oude prijs van €12,50 betaald worden. SKV heeft de prijs van dit abonnement naar €7,50 verlaagd. Als men bij KPN het FOX Sport Compleet-abonnement afneemt – een combinatie van FOX Sports Eredivisie en FOX Sports International – dan zijn bij KPN en SKV de prijzen wel gelijk. SKV-abonnees die bij het kabelbedrijf een Alles-in-1 Extra-abonnement afnemen, krijgen FOX Sports Eredivisie zelfs gratis toegevoegd.

Dit bericht heb ik maar even geplaatst om het KPN en jullie als Forumleden het te laten weten.
Reputatie 7
Dat is dus bijna hetzelfde als bij KPN,. Ook bij KPN kan je Fox Sports (eredivisie + internationaal) voor €15,- p.m. krijgen.
Moet je alleen niet zo stom zijn om Fox Sports eredivisie als "gratis" pakket bij KPN Compleet te selecteren want dan betaal je inderdaad €12,50 voor Fox Sports internationaal.
Reputatie 7
Badge +18
Dat is dus precies hetzelfde als bij KPN,. Ook bij KPN kan je Fox Sports (eredivisie + internationaal) voor €15,- p.m. krijgen.
Moet je alleen niet zo stom zijn om Fox Sports eredivisie als "gratis" pakket bij KPN Compleet te selecteren want dan betaal je inderdaad €12,50 voor Fox Sports internationaal.
Volgens mij alleen eredivisie toch? Of heb ik iets over het hoofd gezien? Ach ja, het is ook zo heet om te denken. 😛 :8
Reputatie 7
Eredivisie: €7,50
Internationaal: €12,50
Eredivisie en Internationaal: €15,-

En die mag dus blijkbaar niet. 🆒

Ik snap het niet want het woord eredivisie staat er nog steeds in. 😛
Reputatie 7
Badge +18

Ik snap het niet want het woord eredivisie staat er nog steeds in. :P
Je mag schijnbaar geen reclame maken! 😛 Kon je niet reageren??? :8
Reputatie 7

Ik snap het niet want het woord eredivisie staat er nog steeds in. :P
Je mag schijnbaar geen reclame maken! 😛 Kon je niet reageren??? :8
Ik kon inderdaad niet reageren met die tekst. Ik dacht, dat ligt vast aan het woord eredivisie want dat vind ik zelf ook wel een beetje "ongepast". Toch blijkt het het woord samen de boosdoener te zijn. Blijkbaar mag samen geen geld kosten. 😛 Als dat zo is, doe mij dan maar het pluspakket samen met het HBO pakket. 😉
Reputatie 7
Badge +28
(offtopic)
@wjb: De spamfilter lijkt te reageren op de verhouding €-tekens in combinatie met de hoeveelheid tekst. Dat was interessant om te achterhalen. Ik heb Insided gemaild 🙂
Reputatie 7
Badge +18
Ik heb een artikel gevonden dat Delta Kabel eruit is gekomen. Zo lees ik dat hun Fox Sports 1, 3, 5 voor € 6,95 p.m. kunnen aanbieden. € 1,- goedkoper dan KPN. En 1 zender is ook los te bestellen voor € 4,95 p.m. Hier het Artikel Is het een idee om € 1,- naar beneden te gaan? 😛 En kan er misschien op 1 Fox Sports HD kanaal geabonneerd worden?
Reputatie 7
En kan er misschien op 1 Fox Sports HD kanaal geabonneerd worden?Ja, op één zender wil ik me evt. nog wel abonneren tot € 4,50 p/m. Maar die eerder genoemde € 2,50 mag ook hoor 😃 graag zelfs.

Dennis, het scheelt 'maar' € 0.55 cent met KPN. Hier is "eredivisie" nml € 7,50.

P.S. omdat Delta een veel kleiner platform is dan KPN (en wsl ook minder financieel krachtig) zullen die weer nét andere voorwaarden hebben dan KPN. Vandaar wsl die prijzen.
Reputatie 1
Na 2 weken de eredivisie 'geproefd' te hebben, ga ik snel ( maandje wachten), weer terug naar mijn vorige pakket. Kan KPN niets aan doen, maar niveau eredivisie is....tranentrekkend. 90 minuten kijken eredivisievoetbal is tegenwoordig geen genot meer . De samenvattingen van NPO op zondagavond zijn prima; meer is niet beter, in mijn ogen.
Reputatie 7
Badge +18
Na 2 weken de eredivisie 'geproefd' te hebben, ga ik snel ( maandje wachten), weer terug naar mijn vorige pakket. Kan KPN niets aan doen, maar niveau eredivisie is....tranentrekkend. 90 minuten kijken eredivisievoetbal is tegenwoordig geen genot meer . De samenvattingen van NPO op zondagavond zijn prima; meer is niet beter, in mijn ogen.Goedenavond KopjeKoffie, wist u dat Fox Sports ook in Programma Gemist zit? Dan kunt u de wedstrijden zien die u wilt zien. 🙂
Reputatie 7
Na 2 weken de eredivisie 'geproefd' te hebben, ga ik snel ( maandje wachten), weer terug naar mijn vorige pakket. Als je een pakket 1 maand afneemt kun je het weer opzeggen (bij losse afname) of wijzigen binnen Compleet.
Goedenavond KopjeKoffie, wist u dat Fox Sports ook in Programma Gemist zit? Dan kunt u de wedstrijden zien die u wilt zien. :)Dit is alleen het geval als je het Fox Sports pakket hebt. KopjeKoffie wil het juist opzeggen. Dan zit 't ook niet (meer) in Programma Gemist, Dennis. 😉

Reageer