Beantwoord

Inleveren decoders bij overstappen van "Internet en TV 4k" naar "Internet en TV"

  • 17 September 2019
  • 3 reacties
  • 143 keer bekeken

Ik zou graag willen overstappen van "Internet en TV 4k" naar "Internet en TV", moet ik dan de decoders omruilen of hoe werkt dat? De huidige beschikbaarheid van 4K zenders zijn helaas nog van mager. De afstandsbediening van de 4k ontvangen via bluetooth is hardstikke fijn, mooi uit zicht waar ik graag nog van gebruik zou willen maken.
icon

Beste antwoord door wjb 17 September 2019, 15:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Volgens dit bericht hoef je de 4K ontvangers niet om te ruilen als je deze al minimaal zes maanden in gebruik hebt.
Reputatie 7
Badge +25
Hi @BEEK79, welkom! Wat wjb aangeeft is nog altijd correct en tevens juist. Als je het 4K-abonnement afneemt, dan neem je dat voor minstens 6 maanden af. Als je na die periode een stapje terug zet, hou je de tv-ontvangers, maar zul je geen toegang meer hebben tot de 4K-content. Indien er nog meer vragen zijn dan hoor ik het graag.

Volgens dit bericht hoef je de 4K ontvangers niet om te ruilen als je deze al minimaal zes maanden in gebruik hebt.
Reputatie 7
Badge +25
We hebben niets meer van je gehoord @BEEK79 dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!