Beantwoord

Inloggen bij Videoland

  • 9 February 2020
  • 12 reacties
  • 13020 keer bekeken

Mijn schoonzus heeft een videoland account die je mag/kan delen, maar wij kunnen alleen inloggen op onze laptop en het lukt niet op de tv. Wie kan mij helpen?

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid

icon

Beste antwoord door Anonymous 9 February 2020, 16:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Via de website kijken dat weet je al. Met een smart tv de app openen dan de koppel code invoeren.

https://hulp.videoland.com/hc/nl/articles/203072712-Koppelen-met-Koppelcode

Hoe komen we aan de koppel code? 

Dat staat via die link keurig beschreven.

Reputatie 6
Badge +10

Hi @Sabine Roersma welkom op ons forum.

Heeft de tip van @Galdor68 jouw vraag beantwoord? Als je Videoland afneemt via Videoland zelf, dan kun je het koppelen aan de smart-tv zoals Galdor beschrijft. Je kunt de films en series dan ook kijken via de website van Videoland, of via hun app op smartphone, of tablet. Wanneer je Videoland via ons afneemt, dan kun je de films en series kijken via de tv-ontvanger. 

Als je nog vragen hebt, dan hoor ik het graag! 

Reputatie 6
Badge +10

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Hi @Sabine Roersma welkom op ons forum.

Heeft de tip van @Galdor68 jouw vraag beantwoord? Als je Videoland afneemt via Videoland zelf, dan kun je het koppelen aan de smart-tv zoals Galdor beschrijft. Je kunt de films en series dan ook kijken via de website van Videoland, of via hun app op smartphone, of tablet. Wanneer je Videoland via ons afneemt, dan kun je de films en series kijken via de tv-ontvanger. 

Als je nog vragen hebt, dan hoor ik het graag! 

Beste Ron en als je al een abonnement hebt van Videoland  kan ik dan ook inloggen via het kpn kastje Netals Netflix?

Nee, @Geeta , dat kan niet. Via het kastje van KPN is een aparte afname. Het is dan namelijk een pakket bij KPN.

Wil je van je huidige Videoland abonnement gebruik maken gebruik dan de app in je televisietoestel.

Blijft jammer dat je dus gedwongen wordt om via KPN te gaan. Ik heb Videoland via Airmiles dus even opzeggen is helemaal geen optie. KPN heeft toch ook Netflix als aparte app op het kastje staan? Daar kan het wel mee. Voor mij een onbegrijpelijke keuze. Ik heb beneden wel een smart tv maar boven niet. Ik vindt het echt van de gekke dat ik boven dan weer een extra Chromecast moet installeren om toch videoland te kunnen kijken. Dat is toch niet van deze tijd, kom op zeg

Reputatie 7
Badge +24

Netflix werkt anders als Videoland volgens mij. Bij Netflix kun je wel op het kastje inloggen met een normaal Netflix account van Netflix zelf.

Ja precies. Maar waarom? 

 

KPN had al Videoland (op deze manier via het menu) nog voordat je het via een website kon krijgen. Dat is zo gebleven.

Als je Disney+ neemt dan zit dat ook niet op de decoder (ook niet bij Ziggo).

Het is een service.

Ook al heb ik Videoland via KPN, in de slaapkamer moet ik wel met de Chromecast kijken (via KPN ITV). Want daar is de smart-tv te oud (2013). De Videoland app daarin werkt al lang niet meer. En er staat ook geen KPN ITV ontvanger. 

Chromecastje kopen was het goedkoopst. En geen € 5 per maand extra voor extra tv ontvanger die daar ook niet dagelijks gebruikt zal worden.

Reputatie 7
Badge +20

Ja precies. Maar waarom? 

 

Wij willen dit zelf erg graag, net als dat we graag Disney+ als app in onze ontvangers willen integreren. Helaas kunnen/mogen we dat niet zomaar doen, tenzij de betreffende partij ons daar toestemming voor geeft en dit faciliteert. Zo lang dat niet gebeurt, kunnen we niets aan de situatie veranderen :slight_frown: